עיריית ת"א עתרה; כץ הגיב: "חולדאי מושפע מהסקרים"

    איתי גדסי ובנצי ליזרוביץ' 1 Comment on עיריית ת"א עתרה; כץ הגיב: "חולדאי מושפע מהסקרים"

    גשר יהודית. עיריית תל אביב-יפו הגישה עתירה לבג"צ כנגד החלטת שר התחבורה כץ שלא לבצע את עבודות הקמת הגשר בשבת | כץ בתגובה: "כשמצבו של חולדאי בסקרים מחמיר, היוזמות מתרבות"

    חולדאי צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית תל אביב-יפו הגישה היום (רביעי) עתירה לבג"צ כנגד שר התחבורה וחברת נתיבי איילון. זאת לאחר שלטענת העירייה, עד היום, למרות פניות חוזרות ונשנות ובקשות הארכה של משרד התחבורה, לא הובהר לעירייה מדוע המשרד החליט לעצור את עבודות הקמת הגשר בשבת. עתירת העירייה לבית המשפט כוללת בקשה למתן צו ביניים המשעה את החלטת שר התחבורה לעכב או להפסיק את העבודות על גשר יהודית ומחייב את נתיבי איילון להמשיך את העבודות לביצוע הגשר כמתוכנן עד להכרעה בעתירה זו.

    כזכור, הקמתו המתוכננת והמתואמת של גשר יהודית נדחתה עקב התערבות שר התחבורה, לאור סוגיית השבת.

    ראש עיירת תל אביב יפו רון חולדאי אמר: "הגשנו כעת עתירה לבג"ץ להמשך ביצוע עבודות הקמת גשר יהודית בשבת. העתירה כוללת בקשה למתן צו ביניים, המשעה את החלטת שר התחבורה ישראל כ"ץ ומחייב את נתיבי איילון להמשיך את העבודות לביצוע הגשר, גם בשבת, כמתוכנן ועד להכרעת בג"ץ".

    "הקמת הגשר היא חלק מהמדיניות שלנו לחיזוק המארג העירוני, חיבור בין חלקי העיר השונים ועידוד הליכה ברגל ושימוש באופניים ככלי רכיבה יום-יומי. החלטת שר התחבורה להפסקת העבודות בשבת התקבלה ממניעים פוליטיים צרים ובהיעדר סמכות. ואף על פי כן – גשר יהודית יוקם גם יוקם…", אמר חולדאי.

    השר ישראל כ"ץ הגיב לדבריו של חולדאי ואמר: "במקום לאפשר את קידום מיזמי התחבורה הציבורית החשובים המעוכבים על ידו, ראש עירית ת"א חולדאי שוב מציף את עניין הגשר הפוליטי ערב הבחירות לרשויות המקומיות. חברת נתיבי איילון תפעל להקמת הגשר בעיתוי ובאופן המתאימים, ועל פי מדיניות משרד התחבורה – למתן קדימות להשלמת קו הרכבת החשמלית הישיר מירושלים לת"א, ולצמצום הפגיעה בציבור".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באמת חולדה- ראש העיר הזה- אוכל נבלות וכלבים……