עליית מדרגה: בלון נפץ אותר באשכול – כביש נסגר לתנועה

    קובי פינקלר No Comments on עליית מדרגה: בלון נפץ אותר באשכול – כביש נסגר לתנועה

    במועצה אזורית אשכול אותר בלון שנשא חומר נפץ בסמוך ליישוב | כוחות משטרה שהגיעו למקום סגרו את הכביש הסמוך | ראש מועצת אשכול גדי ירקוני הגיב לאירוע: "הפעם נמנע אסון, אני מצפה מקובעי המדיניות שלא לעבור לסדר היום ולא לגלות מדיניות הכלה כלפי הטרור המתעצם על יישובינו"

    מחבל חמאס משגר בלון תבערה אל עבר ישראל צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרור מעופף: בלון מחובר לחומר נפץ אותר בשדה חקלאי על כביש טלאור (בין אורים לרעים) על ידי אנשי בטחון של מועצה אזורית אשכול. חבלני משטרה ובטחון אשכול נמצאים במקום ומנטרלים אותו. הכביש פתוח לתנועה בשלב זה. מדובר על חציית קו אדום של חמאס, בשיגור הבלון מדובר בניסיון פיגוע חמור שיכל לפגוע ולעלות בחיי אדם.

    גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול הגיב לאירוע החמור: היום נוכחנו שטרור בלוני התבערה לא חדל אלא ממשיך ואף עולה מדרגה, עם אמצעי חבלה שנועדו להעצים את עוצמת הפגיעה. הבלון עם מטען החבלה אותר היום במהלך סיור שגרתי של אנשי הבטחון שלנו בתוך שדה בוטנים.

    עוד אמר ירקוני: מחר אמורים לקצור את השדה הזה והטרקטור היה יכול לעלות על המטען. הפעם נמנע אסון. אני מצפה מקובעי המדיניות שלא לעבור לסדר היום ולא לגלות מדיניות הכלה כלפי הטרור המתעצם על יישובינו. יש להפסיק את הטרור במידיית ולא לאפשר בשום אופן שהאיום מסכן החיים יהפוך לשגרת חיינו.
    אני מודה לצוות הבטחון של אשכול שאיתר את מטען החבלה בזמן ומנע אסון.

    מהמשטרה נמסר: במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות בלון שאותר בשטח פתוח סמוך לכביש 234 בין אורים לרעים, ואליו מחובר חפץ חשוד כפריט אמל"ח.

    במקום כוח חבלה משטרתי ממרחב הנגב מטפל באירוע. הכביש באזור נסגר עד סיום הטיפול באירוע. אנו מבקשים מהציבור שלא לגעת בחפץ חשוד ולדווח למוקד 100.



    0 תגובות