פדיון כפרות – לבית התבשיל

    חיים כץ 1 Comment on פדיון כפרות – לבית התבשיל

    בכל יום מעשרת ימי התשובה וביום הכיפורים יוזכרו תורמי בית התבשיל על ציון התנא האלוקי רשב"י במירון

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פדיון כפרות – 36 ₪ לנפש • גדולי ישראל שליט"א: "על ידי 'בית התבשיל' תוכל לאמץ עני כסניגור גדול לזכות בדין" • רבינו חיים פלאג'י: "כמו שהוא נותן לעני דבר מוכן ומזומן, שיאכל תיכף ומיד… גם ה' יתן הטוב לעשות להם הנס תיכף ומיד" • לילד רעב, כל שנה היא 365 ימים נוראים

    במהלך עשרת ימי תשובה נערכת במלא העוצמה מגבית פדיון כפרות של בית התבשיל. גדולי ישראל שליט"א, בירכו בחביבות ושיבחו את פועלו הרב של בית התבשיל במתן אלפי ארוחות מוכנות למשפחות נצרכים בחלוקה ישירה לבתיהם ובחדרי האוכל המרכזיים של בית התבשיל בסעודות החגים הבעל"ט.

    בהנהלת בית התבשיל מבקשים ליידע את ציבור התורמים הנכבד כי בעיצומם של ימי ראש השנה ויום הכיפורים ובכל יום מעשרת ימי התשובה יעתירו שליחי בית התבשיל על תורמי בית התבשיל, על ציון התנא האלוקי רשב"י במירון. וכי בתרומה לבית התבשיל יוכל כל אחד להצטרף לרשימת השמות שיוזכרו על הציון בימים נשגבים אלו.

    בבית התבשיל מדגישים כי רבים הם המתדפקים לבקשת עזרה וסיוע, אך יש גם כאלה המתביישים לבקש ולפנות, ועסקני החסד הם שמפנים את 'בית התבשיל' אליהם. מדובר במשפחות רבות שכלפי חוץ נראות כמשפחות רגילות ונורמטיביות והן מקבלות את האוכל ישירות אל פתח הבית, מבלי שמאן דהוא מעלה על דעתו את מקור הארגזים עמוסי האוכל הטרי והטעים.

    יצוין כי גדולי ישראל מכירים באופן אישי חלק גדול מהמשפחות הנהנות מבית התבשיל, ולפי בקשתם האישית של גדולי ישראל מקבלים משפחות אלו את הארוחות והתמיכות של בית התבשיל.

    פעילות חסד ענפה זו, שאינה שובתת יומם ולילה, עולה סכומים אדירים, כשהאפשרות היחידה להמשך קיומה היא באמצעותכם – המשלחים. בתרומת ידכם הנדיבה אתם ממנים את שליחי 'בית התבשיל' כשליחים נאמנים שלכם להרנין לב אלמנות ויתומים ולשמח את המשפחות הנצרכות.

    בית התבשיל - ימים נוראים 3

    עוד כותבים גדולי ישראל שליט"א: "בדקנו באופן אישי העניינים של המפעל הנשגב וראינו שדבר גדול מאד הם עושים בכל יום ובכל מועד, ואין ספק שזה עמוד החסד בארץ ישראל וזכות זו מגין, וראויים הם מאד לתמיכה".

    בהנהלת בית התבשיל מציינים כי לילד רעב, כל שנה היא 365 ימים נוראים. ומדגישים את ההבטחה הגדולה של רבינו חיים פלאג'י' בספרו 'ברכת מועדיך לחיים' דרוש י״ג: "כמו שהוא נותן לעני דבר מוכן ומזומן, שיאכל תיכף ומיד… גם ה' יתן הטוב לעשות להם הנס תיכף ומיד"

    בהנהלת בית התבשיל פונים בקריאה נרגשת לכלל הציבור, לקראת יום הקדוש בו יחתם גזר דיננו. ובו יוחלט כיצד תראה השנה הבאה. ביום זה יקבע עד כמה נזכה לבריאות ולנחת, לפרנסה ולאושר, להצלחה ולכל טוב. כל אחד מאתנו חפץ לזכות לשנה טובה ומתוקה; כולנו מעוניינים להיחתם לאלתר לחיים טובים ולשלום בספרם של צדיקים גמורים. אז מה עושים?

    חז"ל קובעים כי הצדקה, יחד עם התשובה והתפילה, מסוגלים להעביר את רוע הגזירה. באים גדולי הדור שליט"א ואומרים לנו כי הצדקה המהודרת ביותר היא הצדקה של 'בית התבשיל'! זו הצדקה היחידה המספקת לנצרכים ארוחות מבושלות ומוכנות לאכילה. כך בכל ימות השנה, וביתר שאת – בחודש תשרי, בכל חגיו ומועדיו.



    1 תגובות

    מיין תגובות