צה"ל מיפה את בית המחבל לקראת הריסה

    קובי פינקלר 1 Comment on צה"ל מיפה את בית המחבל לקראת הריסה

    כח צה"ל פשט הלילה על בית המחבל בכפר יטא וביצע בו מיפוי לקראת הריסתו אך טרם ברור אם בית המחבל יהרס והאם במערכת הביטחון יבקשו לנקוט בהליכים שונים

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע הקשה בגוש עציון. הלילה פעלו לוחמי צה"ל בשיתוף כוחות שב"כ ומג"ב למיפוי ביתו של המחבל שרצח אתמול את ארי פולד הי"ד, בכפר יטא שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה".

    כוחות הביטחון ממשיכים לפעול להגנת ובטחון התושבים במרחב.

    יצוין כי אם המחבל טענה שניתנה התראה על ידה באחד ממחסומי צה"ל לאחר שבנה לא חזר הביתה והיא חששה שהוא בדרכו לבצע פיגוע. באם יחליטו במערכת הביטחון לקבל את הטענה הזו, יתכן ובית המחבל לא יהרס.

    מיפוי בית המחבל

    אמש (ראשון) בבית העלמין בכפר עציון אלפי בני אדם ליוו למנוחות את הקדוש ארי פולד הי"ד. ארי, בן 45, נשוי ואב לארבעה ילדים, נרצח בפיגוע אכזרי בצומת גוש עציון, ארי הצליח לנטרל את המחבל בטרם קרס ונפטר.

    ארי פולד היה פעיל מוכר מיהודה ושומרון ופעל למען ההתיישבות היהודית ביו"ש ולמען עליית יהודי ארה"ב לארץ. ארי השתתף במלחמת 'לבנון השנייה' שם חייו ניצלו בנס.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבל על כול רגע עכשיו זה יתחיל להתגלגל בין בתי המשפט בגצים שמגצים, העיקרון היחיד הוא הריסת בית של כול מחבל והגלית משפחתו למדינה ערבית לבנון סוריה או לעזה ובכול מקום שממנו יצא הרוצח לשים עמוד זיכרון והתראה כך יעשה לכול מי שחושב על דרך נפשעת כזו. !!!