מפקד כח מג"ב על החילוץ: "הגענו תוך דקות, ראינו עשרות מתפרעים"

    קובי פינקלר No Comments on מפקד כח מג"ב על החילוץ: "הגענו תוך דקות, ראינו עשרות מתפרעים"

    חלק מהחיילים ששהו בטיולית נפצעו באורח קל מזריקת האבנים. מפקד כח מג"ב שפיקד על החילוץ מ'קלדניה' מספר על האירוע

    כוח מג"ב בהתפרעויות בשטחים צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האירוע היום (ראשון) בקלנדיה, טיולית ישראלית שבה היו חיילי צה"ל, נכנסה אל תוך היישוב הפלסטיני "קלנדיה" הסמוך לירושלים, המון זועם הסתער אל עבר הטיולית ורגם אותה באהנים, האירוע הסתיים בניסים ללא נפגעים. כוח מג"ב שהגיע למקום חילץ את הישראלים הלכודים.

    "את האירוע קיבלנו שהצוות שלי עסק בפעילות על ציר התפר באיזור הדאחייה שבגזרת עוטף ירושלים והצוות השני בפעילות באיזור עטרות. מרגע הדיווח תוך דקות ספורות הגענו לטיולית וראינו עשרות מתפרעים סביבה", כך מסר רס"ל אייל עבאס, מפקד כוח משמר הגבול של משטרת ישראל שהגיע ראשון לאירוע.

    עם קבלת הדיווח נסעו כאמור כוחות מג"ב שפעלו באיזור לעבר הטיולית. עם הגעתם למקום הבחינו הכוחות בעשרות מתפרעים שהשליכו אבנים וחפצים לעבר הטיולית.

    הכוחות ביצעו שימוש נרחב באמצעים לפיזור הפגנות ובפעילותם המקצועית הביאו לחילוץ החיילים ממחנה הפליטים. עם היציאה ממחנה הפליטים התברר שחלק מהחיילים נפצעו באורח קל (עפ"י גורמי רפואה) וחלקם פונה לקבלת טיפול רפואי.

    ממג"ב נמסר: פעילותם המהירה והנחושה של צוותי מג"ב וצה"ל שהוזעקו למקום הביאו לחילוצם של החיילים ולסיומו של האירוע עם פצועים קל בלבד.



    0 תגובות