רמז לתקיפה בסוריה? נתניהו: "אנחנו מטפלים באיומים גם כשהם רחוקים"

    איתי גדסי No Comments on רמז לתקיפה בסוריה? נתניהו: "אנחנו מטפלים באיומים גם כשהם רחוקים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) לעובדי משרדו: "אנחנו מגנים על גבולותינו ואנחנו גם דואגים לטפל באיומים כשהם רחוקים יותר ועדיין לא הגיעו אלינו, בבחינת "ראה את הנולד" – הקדם את הרעה. אנחנו עושים זאת"

    ראש הממשלה נתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום, בטקס שהתקיים במשרדו לרגל ראש השנה, למצבנו הבטחוני ואמר: "אנחנו חיים באזור מאתגר – ואנחנו יכולים לו. אנחנו מכים באויבינו כשצריך, ואנחנו מסוגלים להכות בהם עוד יותר".

    נתניהו אמר: "אנחנו מגנים על גבולותינו ואנחנו גם דואגים לטפל באיומים כשהם רחוקים יותר ועדיין לא הגיעו אלינו, בבחינת "ראה את הנולד" – הקדם את הרעה. אנחנו עושים זאת".

    לסיום, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני חייב להגיד לכם שתוך כדי זה שאנחנו עושים את זה, אנחנו רוכשים ידידים מרחבי העולם וגם בתוך האזור כאן. הם רואים את העוצמה שלנו, הם רואים את המחויבות שלנו להגן על המדינה שלנו, לפתח אותה, להפוך אותה לכוח כלכלי וטכנולוגי, כוח צבאי ומודיעיני, וזה מביא לנו חברים. מי כמוכם, עובדי משרד ראש הממשלה, יודעים זאת. כי האוהל הזה זה כמו תחנת רכבת – מגיעים כל יום, כמה פעמים ביום, מאות ממנהיגי העולם".

    יצוין, כי בתחילת השבוע בוצעה תקיפה מסתורית בסוריה, סמוך לדמשק, שם נהרגו על פי דיווחים סוריים מספר רב של לוחמים, בהם איראניים ומחבלי חיזבאללה. בסוריה התעקשו כי הפיצוץ אירע על רקע כשל טכני. זוהי אינה התקיפה הראשונה באיזור אך ישראל מעולם לא לקחה אחריות על כך".



    0 תגובות