בסיום שנת תשע"ח: לאומית הכפילה את הצמיחה במגזר החרדי

    חיים כץ No Comments on בסיום שנת תשע"ח: לאומית הכפילה את הצמיחה במגזר החרדי
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההצלחה המוכחת בשטח של "לאומית שירותי בריאות" בכל הריכוזים החרדיים, מתורגמת גם למספרים ונתונים. ע"פ נתוני המעברים בין הקופות "לאומית שירותי בריאות" מכפילה את כמות המצטרפים במגזר החרדי בשנת תשע"ח באופן כללי מדובר על הצטרפותם של למעלה מ – 15,000 לקוחות חדשים בערים החרדיות המרכזיות – לקוחות ששמעו על היתרונות והמעלות הקיימת רק במרכזים הרפואיים של לאומית.

    הצמיחה המשמעותית ביותר הייתה בערים: בני ברק, ירושלים, אשדוד, בית שמש, מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד, קריית גת, טבריה ונתניה.

    כאן יש לציין את המהלך המשמעותי שעשתה לאומית לאחרונה, עם השקת סל הלידה שמספק מעטפת רחבה של הטבות, בדיקות, ייעוץ ועוד – האטרקטיביים והמתאימים ביותר ללקוח, בהשוואה לקיים היום בשוק. סל הלידה בלאומית שירותי בריאות מעניק ללקוחות השתתפות בעלות בדיקות שונות בשיעור של 75% מההוצאה ועד לסך של 8,000 שקל. בנוסף, תקופת ההמתנה בלאומית קצרה יחסית – שישה חודשים בלבד.

    כמו כן, לאומית הינה הקופה עם הביטוח המשלים הזול ביותר במערכת הבריאות. בכל פרמטר שנבדק נמצא, ש'לאומית' היא הזולה ביותר. אם ניקח למשל זוג צעיר בני 22 בלי ילדים, העלות שלהם ב'לאומית' תהיה 57.12 שקלים בלבד, לעומת אותו סל שירותים בדיוק בקופות אחרות, שיעלה לבני הזוג 120 שקלים ומעלה. כשהמשפחה מתרחבת, פערי המחירים עולים, והביטוח המשלים הופך בקופות האחרות לנטל כלכלי כבד. אז שהמספרים ברורים, והפערים גדולים כל כך, הבחירה קלה ופשוטה.

    לאומית זהב מעניקה למבוטח את סל השירותים המקצועי ביותר והמשתלם ביותר: החזר כספי בגין התייעצות עם כל רופא מומחה בעל וותק של 5 שנים ומעלה, ניתוחים פרטיים, תרופות ושירותים שאינם נכללים בסל הבריאות, סל מורחב של טיפולים ושירותים בתחומי רפואת האם, טיפולי שיניים במרפאות שיניים פרטיות [ל"לאומית זהב" הסכמים עם כ- 280 מרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ, ואין צורך להמתין חודשים ארוכים לתורים], שירותי אופטיקה מקצועיים בפריסה ארצית של 70 חנויות שנמצאות בהסדר עם 'לאומית', השתתפות גבוהה בהסרת משקפיים בלייזר, טיפולי התפתחות הילד עד גיל 15, , טיפולי רפואה משולבת: הומיאופתיה, כירופרקטיקה, רפלקסולוגיה, פלדנקרייז, דיקור סיני, טווינא, שיאצו ועוד.

    וזה עוד לפני שדיברנו על השירות האישי של 'לאומית', שהוא הבסיס שמנחה את תפיסת העולם של 'לאומית' מההנהלה ועד אחרון העובדים. השירות האישי כולל פריסה רחבה של שירותי הבריאות, ומתן מענה ייחודי לבעיות שצצות ועולות ומתן פתרונות ללקוחות גם במקרים שבהם אין כיסוי בסל הבריאות.

    ב"לאומית שירותי בריאות" משקיעים בכל השנים האחרונות ללא הרף במגזר החרדי, הן ברמה המקצועית הרפואית והן בזמינות וביחס האיש לכל לקוח. כמו כן בשנה החולפת פתחה לאומית מרכזים רפואיים חדשים ובתי מרקחת בטבריה, באשדוד, בבני ברק, בבית שמש ובחריש.

    תוצאות מכון המחקר "שילוב" שבדק לעומק את שביעות רצון לקוחות המגזר החרדי, מעידים ביותר על הטריגר החזק למעבר גדול ומשמעותי של הציבור החרדי למרכזיים הרפואיים של "לאומית שירותי בריאות" בכל הריכוזים החרדים. הציבור הגדול שחפץ להצטרף ללקוחות "לאומית", מבקש גם כן ליהנות מההצלחה וההשקעה בקרב המגזר – שירות מקצועי ורפואי מכל המומחים המשורה הראשונה, שירות ויחס אישי, שיתופי פעולה עם כל מכוני הבריאות והכושר, סדנאות וחגים לשיפור הבריאות, תזונה נכונה ואורח חיים בריא וכן שירותי רפואה משלימה בזמינות גבוהה במיוחד.

    מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון אומר כי הוא לא מופתע מעשרות אלפי המצטרפים ללאומית במגזר החרדי. לדבריו, לאומית הובילה בשנת תשע"ח מס' מהלכים אסטרטגיים וביניהם סל הלידה המורחב, הפחתת תעריפי הביטוח המשלים, פתיחת מרכזים רפואיים חדשים במגזר החרדי ועוד. גם בשנת תשע"ט הבעל"ט נמשיך לצמוח ולפעול ביתר שאת עבור המגזר.



    0 תגובות