המלון בפראג, התפילה בניחוח של מאה שערים

    חיים כץ 1 Comment on המלון בפראג, התפילה בניחוח של מאה שערים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יש ימים בשנה שכולנו מחפשים את החוויה האותנטית המקורית את התפילה שמזכירה לנו את בית אבא. השנה יש לכם הזדמנות לשלב חופשת מרגיעה ומפנקת וקסומה בפראג, עם תפילה בניחוח של פעם בנוסח ירושלמי מקורי. חבילת נופש של ארבעה ימים מנוחה שלמה ותפילה יהודית בנוסח ירושלמי המתבל עבר והווה.

    מלון קינג דיוויד פראג מציג את חבילת הנופש האולטימטיבית לראש השנה. ארבעה ימים של נופש קסום באווירה הייחודית של פראג. הניחוח העתיק של העיר, אווירת ההוד של הדורות הקדומים בימים שבהם פראג הייתה מרכז יהודי תוסס. כל זה בשילוב מושלם עם אוכל יהודי עשיר ומפנק, ברמה הגבוהה ביותר כמיטב המסורת של מלון קינג דיוויד פראג.

    ראש השנה הוא יום של תפילה ותחנונים. כל יהודי באשר הוא מתרפק בערגה על המנגינות העתיקות של התפילה. החופשה בקינג דיוויד כוללת תפילה בנוסח בית אבא בנינוח השטייטל במאה שערים. על התפילות מנצח בעל התפילה החזן הדגול והמפורסם ר' מאיר אייזנבך. ר' מאיר הוא נצר לשלשלת מפוארת של בעלי תפילה שהנעימו בקולם הערב את בתי הכנסת המפורסמים של שכונת בתי אונגרין שבמאה שערים בירושלים. ר' מאיר עצמו כבר קנה את שמו כבעל תפילה ותיק, היודע להבחין בטעמם של המתפללים ולחבר אותם חיבור אמתי ועמוק לתפילת הימים הנוראים. נוסח התפילה שלו משמר את הנוסח העתיק הירושלמי של בעל התפילה הירושלמי הנודע ר' יעקב פסטער עם נגיעות מוזיקאליות עדכניות של בתי הכנסת כיום. ר' מאיר אייזנבך שומר כל התפילה על קשר מוזיקאלי עם הקהל ודואג לשלב אותו בקטעי שירה מוכרים המלווים את תפילתו ה"אני מרגיש שרגלי עומדות בפראג שהייתה ביתו של המהר"ל, ורוחי מרחפת לה בסמטאות מאה שערים", משתף אותנו ר מאיר בתחושות שהוא חש בעת שהוא מנגן את "מכלכל חיים".

    השנה דואגים מראש לחופשת ראש השנה כשרה מהודרת ומפוארת, ונרשמים מראש לחבילת הנופש ראש השנה במלון קינג דיוויד בפראג.

    בשנים האחרונות יכולים גם המקפידים על כשרות מהודרת להנאות מהשפע התרבותי וההיסטורי שמציעה העיר פראג. מלון קינג דיוויד מאפשר לנופש שומר המצוות חווית חופשה כשרה למהדרין. המלון מתהדר לאורך כל ימות השנה בכשרות המהודרת של הרה"ג ר' אליהו רוטנברג שליט"א מירושלים. אשר ידיו רב לו במתן כשרות על פי כל הכללים וההידורים. בית המלון השוכן במרכזה של העיר פראג, בקרבת מקום לאתרי התיירות הפופולריים של העיר, כמו הרובע היהודי בית הכנסת אלטנוישול וקברו של המהר"ל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה יש לחפש בראש השנה בפראג ?????