גדעון סער: הגיע הזמן להכרעת החלת הריבונות ביו"ש

    איתי גדסי No Comments on גדעון סער: הגיע הזמן להכרעת החלת הריבונות ביו"ש

    בטקס הרמת כוסית לפעילי הליכוד, קרא סער להחיל את הריבונות ביו"ש ולבנות בירושלים ובכל המקומות, "אנו נדרשים להכרעה היסטורית"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר וחבר ה'ליכוד' גדעון סער, מקיים בכל שנה מאז פרש זמנית מהפוליטיקה טקס 'הרמת כוסית' לכבוד השנה החדשה לחברי מרכז הליכוד, היום (שני) קיים סער את הטקס ב'אור יהודה' במעמד פעילי המפלגה, בהשתתפות שר הרווחה חיים כץ, חברי כנסת ואורחים. סער ונאם בפני הנוכחים על הצורך בהחלת הריבונות בשטחי יהודה ושומרון.

    גדעון סער קרא להחיל את הריבונות עכשיו: "זה הזמן להחיל את הריבונות ואת החוק הישראלי על אזורי ההתיישבות הישראלים ביהודה, בשומרון ובבקעת הירדן".

    עוד הוסיף: "51 שנים של מפעל התישבות, חצי מיליון אזרחים ישראלים. עכשיו זה הזמן להחיל את הריבונות ואת החוק הישראלי על אזורי ההתיישבות הישראלים ביהודה, בשומרון ובבקעת הירדן. הלל הזקן היה אומר (אבות א׳, יד): "אם אין אני לי – מי לי? …ואם לא עכשיו – אימתי?"

    עוד הוסיף סער :"זמן הנסיגות עבר. זמן העקירות חלף. הגיע זמן ההכרעה והיא תלויה בנו. הגיע הזמן שנסלק כל סימן שאלה מעל עתיד ההתיישבות, שהיא לנצח חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ואני מדגיש: אין הכוונה לשטחי הרשות הפלסטינית. אלא לשטחי ההתישבות שלנו.

    סער דימה את החלת הריבונות למה שבגין עשה בזמנו: "ההכרעה שלפנינו היא הכרעה היסטורית. כפי שהייתה החלטתו של מנחם בגין להחיל את הריבונות על רמת הגולן ב-1981. זה יקרה. בואו נוביל את זה אנחנו – הליכוד! " כמו כן קרא סער להגברת הבניה בשכונות היהודיות בירושלים ולבניית שכונות יהודיות נוספות.

    "לבנות קודם כל – בירושלים. אנחנו שנים בתקופה לא פשוטה מבחינת היקף הבניה שלנו מחד והבניה הבלתי חוקית הערבית מאידך. במהלכה השתנה לרעה היחס הדמוגרפי בירושלים הבירה בין יהודים לערבים.

    סער סיים: כדי להבטיח את עתידה של ירושלים לדורי דורות הדבר החשוב ביותר הוא – לבנות. לבנות במזרחה ובמערבה הרבה בתים בשכונות היהודיות הקיימות ובשכונות חדשות שצריך להקים. וגם : לבנות יותר ביהודה, בשומרון, בבקעת הירדן וברמת-הגולן".



    0 תגובות