סינוואר לעיתונאים בעזה: "לא מפחדים מעימות עם ישראל"

    שלמה ריזל No Comments on סינוואר לעיתונאים בעזה: "לא מפחדים מעימות עם ישראל"

    הסדרה או הסכם משפיל? מנהיג חמאס בעזה שוחח עם כתבים עזתיים וחשף פרטים על השיחות עם ישראל: "מצרים מתאמצת להשיג רגיעה" • על השבויים: "יש מגעים לעסקה אך אין זה קשור להסדרה" • וגם: "אנחנו העברנו מסר שאיינו מעוניינים בעימות צבאי אך לא חוששים ממנו"

    חמאס | אילוסטרציה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר נפגש אתמול עם עיתונאים והתייחס לאפשרות של חתימת הסכם הסדרה עם ישראל. "אפשר שבתוך חודשיים, תושג רגיעה ברצועה", אמר סינוואר. פרטי הפגישה דווחו ב"כאן".

    לדברי סינוואר, "מצרים הביעה נכונות להמשיך במאמצים להשיג רגיעה גם אם לא יושג פיוס". סינוואר ציין כי כרגע אין נוסח סופי להסכם הרגיעה והדיווחים בנושא הם בגדר "רעיונות והצעות בלבד".

    "יש מגעים בסוגיית חילופי השבויים אך נושא הרגיעה איננו קשור לכך", אמר סינוואר והעלה את השאלה האם ישראל מתכוונת לשחרר מחבלים תמורת הנעדרים שלא כדרישת השפחות להתנות כל הסכם המוניטרי עם עזה בהשבת הנעדרים.

    "לא נסכים שעזה תקרוס בגלל המצור. מצבם של התושבים בעזה קשה ולא נסכים שהמצב יישאר כפי שהוא", אמר סינוואר, אחד האנשים החזקים במנגנון חמאס האחראי והגורם למצבם העגום של תושבי הרצועה שבחרו בהם. "העברנו מסרים באמצעות מתווכים שאנחנו יכולים להפוך סיר רותח בפניו של הכיבוש. חמאס לא רוצה עימות צבאי, אך עם זאת איננו חושש מכך", אמר סינוואר.



    0 תגובות