חיים ביטון: "השיח עם משרד החינוך הוא טכני בלבד"

    עמית דניאל No Comments on חיים ביטון: "השיח עם משרד החינוך הוא טכני בלבד"

    מנכ"ל רשת החינוך "בני יוסף" חיים ביטון אומר כי חל גידול של חמשת אלפים תלמידים ברשת החינוך התורנית | על הקשר עם משרד החינוך הוא אומר: "מי שאומר לנו איך לחנך אלה הם רק גדולי ישראל"

    חיים ביטון צילום: יעקב כהן
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל רשת החינוך "בני יוסף", חיים ביטון, שוחח בתכנית "הפוך על הפוך", עם אפרים דוד והתייחס לפתיחת שנת הלימודים ברשת החינוך אותה הוא מנהל: "ברוך השם גדלנו בעשרה אחוז, מעל חמשת אלפים תלמידים חדשים", לדבריו, "מערך הרישום החל לפעול בכנס בו קרא יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, בנוכחות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, לפעול לרישום תלמידים חדשים ולהוסיף למעגלי הקירוב".

    ביטון סיפר על פרוייקט מיוחד הפועל בקרב תלמידי רשת החינוך: "בשנה וחצי האחרונות יש אצלנו פרוייקט למניעת נשירה בקרב בני הנוער. הפרוייקט פועל גם בקרב הבנים וגם בבנות. אנו מרגישים שהפרוייקט הוא תרופה רצינית לסוגיה הכאובה הזו שנקראת נשירה".

    ביטון נשאל על יחסו לדברי הרב לייזרזון, יו"ר החינוך העצמאי, שאמר בריאיון לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" כי הוא מבכר את פתיחת שנת הלימודים על השתתפות בכנס משרד החינוך היום למנהלי רשתות החינוך החרדיים. "אם היו אומרים לנו איך לחנך, לא הייתי מגיע לכנס היום", אמר ושלל כל קשר חינוכי למשרד החינוך, "מי שאומר לנו איך לחנך אלה הם רק גדולי ישראל".

    "מי שאחראי מבחינה טכנית עלינו, זהו משרד החינוך. אנחנו יודעים לבקר כשצריך והשיח עם המשרד הוא בעיקר טכני", אמר.



    0 תגובות