השמאל בהסתה פרועה: "לנתניהו לא אכפת שנתייבש בפקקים"

    איתי גדסי No Comments on השמאל בהסתה פרועה: "לנתניהו לא אכפת שנתייבש בפקקים"

    ההסתה הפרועה משמאל לא נפסקת: לאחר שהחליט השר כץ על ביטול עבודות הגשר בשבת, החלו בשמאל להסית כנגד נתניהו והסיעות החרדיות • גבאי: "רק מי שלא אכפת לו מהציבור – יכול להיכנע כל כך מהר" • לפיד: "החרדים, השליטים האמיתיים של הממשלה הזו"

    גבאי צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החלטתו של שר התחבורה ישראל כץ על ביטול עבודות הקמת גשר יהודית בתל אביב שתוכננו להיעשות בשבתות, בשמאל תוקפים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומגדירים זאת ככניעה לחרדים תוך שהם רומסים בפיהם את קדושת השבת והדאגה לקיום המדינה כיהודית.

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי אמר: "‏לנתניהו לא אכפת שנתייבש בפקקים. . לא אכפת לו שתתייבשו בפקקים. התרגלנו להתייבש בהמתנה אינסופית בחדרי מיון, בתורים הארוכים ללשכות של משרד הפנים, בתור של חודשים לטסט. ניתוק הוא המחיר של 10 שנים בתפקיד".

    יו"ר האופוזיציה ח"כ ציפי לבני אמרה: "אין חדש בממשלת הכניעה. לא על השבת נתניהו שומר אלא על עצמו. בבחירה בין הציבור להישרדות פוליטית – נתניהו בוחר בהישרדות אישית על חשבון כלל הציבור. מול קואליצית הקיצונים צריך להעמיד קואליצית חירום".

    יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב בהסתה פרועה אף יותר ואמר: "החרדים, השליטים האמיתיים של הממשלה הזו, הורו לנתניהו להקפיא את העבודות בנתיבי איילון. אז נתניהו כמובן ציית והקפיא, ואנחנו נעמוד שוב בפקקים מטורפים. הממשלה היחידה שלא נכנעה לכל גחמה שלהם, היתה זו שאנחנו הקמנו. הממשלה היחידה שלא תכנע להם בעתיד, היא זו שאנחנו נקים".



    0 תגובות