בואו להתרגש ולדמוע יחד עם נגן הסקסופון • לצפיה

    דוד קליגר 1 Comment on בואו להתרגש ולדמוע יחד עם נגן הסקסופון • לצפיה

    נגן הסקסופון אהרל'ה בנדר חיתן את בתו בשעה טובה, בסיומה של החתונה הוא ביקש להודות לה' בצורה מיוחדת, אחיו צביקה מתאר את החוויה במילים מרגשות • צפו

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נגן הסקסופון הידוע אהרל'ה בנדר חיתן את לאחרונה את בתו הבכורה, והנה דברים שכתב אחיו אמן הקלידים צביקה בנדר – בתום החתונה:

    "כן.. זה אח שלי.. שאני כ"כ קרוב אליו וכל כך הרבה אנחנו מדברים, המון שיחות נפש שרק עם אח כזה אפשר לעשות, וכמובן שאני לא מזלזל באחים האחרים. הייתי כל החתונה מרוגש ומאושר וממש בעננים כל רגע , כן הייתי איתו בהמון רגעים משמעותיים של לפני החתונה הוצאות, חיפושים, קניות וסתם ככה כל מיני ריגושים והרגשות שבאים להם לפני חתונה כשאח מחתן.

    מי שמכיר את אהרל'ה יודע שצמד המילים "תודה לך ה'" או "טאטע זיסער" שגורים בפיו אפשר לומר אפילו מתוך שינה, בקיצור היה בחתונה הכל – שמחה, התרגשות גדולה, אהבה, הערכה והשתתפות של כל החברים המוסיקאים שעובדים איתו כל ערב על במה אחרת ומשמחים חתן כלה כל פעם מחדש, ואהרל'ה כל פעם הוא מגיע עם אנרגיות חיוביות השמורות רק לאנשים כמוהו.

    והנה סוף סוף השמחה היא שמחה אישית פרטית שלו והכל ב"ה תקתק כמו שעון וכמתוכנן – אז הגיע רגע השיא!

    בטרם ניגש לרקוד עם בתו במצווה טאנץ, רצה להודות… סליחה… לצעוק… לצרוח 'תודה' לאבא שבשמים שהוא מרגיש כל צעד איתו יד ביד, ומה עושה מוסיקאי ברגעים כאלה? אהרל'ה לקח ביד מלאה עמוסה בביטחון כזה שאי אפשר לתאר אותו את הכלי שהוא מתבטא איתו הכי טוב בעולם, ואז הקירות רעדו משל אמרו לו אנחנו איתך בכל התודה הענקית הזאת שאתה מבטא כאן, ובליווי קל של פסנתר פצח בנגינה מלאת רגש ודמע 'הטוב כי לא כלו רחמיך, כי מעולם קיווינו לך', עין לא נותרה יבשה".

    צפו ותתרגשו יחד איתו, מזל טוב אהרל'ה!

     

    צילום סטילס: משה ירון.



    1 תגובות

    מיין תגובות