ללא אישור רשמי: הושגו הבנות בין ישראל לחמאס

    איתי גדסי ושלמה ריזל No Comments on ללא אישור רשמי: הושגו הבנות בין ישראל לחמאס

    האם ההסלמה בדרום בחודשים האחרונים לקראת סיום? דיווחים לא רשמיים, בעיקר בעולם הערבי, מצביעות על הסכם שהולך ומתגבש בין ישראל לחמאס | בישראל, אין אישור רשמי ולהיפך, אתמול אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן: "אין הסכם רגיעה עם חמאס"

    נתניהו, ליברמן ואיזנקוט צילום: אריאל חרמוני, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסלמה בדרום, הבנות בין ישראל לחמאס. על פי ההבנות שהושגו בתיווך מצרים והאו"ם, ישראל תגדיל את אספקת הדלק לרצועת עזה לצורך הפקת חשמל במידה והשקט הביטחוני יישמר.

    גורמים מדיניים אומרים כי אם השקט יימשך, תסכים ישראל לבצע גם הקלות הומניטריות. "הסדרה אמיתית תושג רק לאחר השבת השבויים והנעדרים", אמרו הגורמים.

    בצל הדיווחים על ההבנות שהושגו, העיתון אלחיאת מדווח כי ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל, ביקר אתמול בחשאי בישראל. על פי הדיווח, היום ייפגש כאמל עם יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, וידון עמו בין השאר בהסכם הרגיעה, בחילופי השבויים בין ישראל לחמאס ועל קידום פרויקטים הומניטריים בעזה.

    בתוך כך, מזכ"ל האו"ם אנטיוניו גוטרש ברך על ההחלטה הישראלית לפתוח את מעבר כרם שלום ולהרחיב את האזור המותר לדיג ברצועת עזה. בהודעה שפרסם הוא קרא לכל הצדדים לתמוך במאמציהם של השליח למזרח התיכון ניקולאי מלאדנוב ושל מצרים למנוע הסלמה ולהביא לסיום המשבר ההומניטרי בעזה.

    יצוין, כי בישראל אין שום אישור רשמי להבנות הללו ואתמול אף התבטא שר הביטחון אביגדור ליברמן בריאיון ל"החדשות" ואמר: "אין כל הסכם רגיעה מול חמאס".



    0 תגובות