עיתונאי איש שמאל עוכב בנתב"ג – נתניהו התנצל

    איתי גדסי No Comments on עיתונאי איש שמאל עוכב בנתב"ג – נתניהו התנצל

    עיתונאי יהודי אמריקאי שהגיע לארץ, לטענתו לאירוע משפחתי, עוכב בנתב"ג ותושאל על עמדותיו הפוליטיות. האיש השתתף בעברו בהפגנה בחברון ומצדד בעד חרם על ההתנחלויות. ראה"מ התנצל על התקרית ושוחח עם אנשי הביטחון על התקרית. השב"כ: טעות בשיקול הדעת של איש השטח

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי היהודי-אמריקאי פיטר ביינרט טוען כי עוכב אתמול (ראשון) בנתב"ג למשך שעה, לדבריו: הוא נשאל על עמדותיו הפוליטיות וקשריו עם ארגוני שמאל.

    ביינרט, סיפר כי הוא ומשפחתו הגיעו לישראל ביום ראשון כדי להשתתף בחגיגות בת המצווה של אחייניתו. העיתונאי סיפר כי הוא הגיע פעמים רבות לישראל ולא גילה שום בעייה בנתב"ג. הפעם עוכב על ידי איש ביטחון לא מזוהה ששאל אותו על דעותיו הפוליטיות. ביינרט אגב מצודד בעד חרם מוצרים על ההתנחלויות.

    העיתונאי איש השמאל ביינרט, השתתף בעבר בהפגנה בעיר חברון, כנראה שעקב כך, הוא עוכב בכניסה לנתב"ג. אך לטענתו סיבת הגעתו הפעם היא משפחתית ואינה פוליטית.

    יש לציין כי אנשי שמאל קיצוני שבאים לארץ, מעוכבים בנתב"ג ואף במקרים קיצוניים מגורשים מהארץ, בעקבות מידע שמגיע לידי הרשויות, על ארגוני שמאל ואנשי שמאל קיצוניים, הקושרים כנגד המדינה וארגוניה ומנסים לפגוע בישראל בכל דרך.

    בלשכת ראש הממשלה, לא אהבו את הפרסום, על עיכוב עיתונאי ושאלות על עמדותיו הפוליטיות, בלשכה מיהרו להוציא הודעה על האירוע: נתניהו שמע על חקירתו של מר בינארט בנתבג ומיד שוחח עם כוחות הביטחון הישראליים כדי לבדוק איך זה קרה.

    עוד נכתב בהודיעה: נאמר לו שזו טעות מנהלית. ישראל היא חברה פתוחה שמקבלת בברכה את כל המבקרים והתומכים. ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שבה אנשים משמיעים את דעותיהם בחופשיות ובחוזקה.

    כמו כן מ‏השב"כ נמסר: "שירות הביטחון הכללי פועל אך ורק בהתאם לייעודו על פי חוק ולמען ביטחון המדינה. עיכובו בנתב"ג של מר ביינרט בוצע בשל טעות בשיקול הדעת של הגורם המקצועי בשטח. אנו מצרים על עוגמת הנפש שנגרמה למר ביינרט. ראש שירות הביטחון הכללי הנחה לתחקר את המקרה" ‎



    0 תגובות