בלום וריבלין ב'קול חי': בש"ס ודגל היו מצביעים היום בעד 'חוק הגיוס'

    מוטי סבן No Comments on בלום וריבלין ב'קול חי': בש"ס ודגל היו מצביעים היום בעד 'חוק הגיוס'

    הערב חשף אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית: בתוך שבועיים יוצגו התיקונים לחוק הגיוס, במקרה ולא יתקבלו, הולכים לבחירות | בהמשך המהדורה, שוחח עם שני הפרשנים הבכירים, יעקב ריבלין ואבי בלום אודות 'חוק הגיוס', לדבריהם: ליצמן הופך להיות האיש הדומיננטי בקרב הסיעות החרדיות | השרה גמליאל ל'קול חי': ראה"מ לא יעביר את החוק עם לפיד רק עם דגל וש"ס

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוק העליהום: לאחר שראש הממשלה חזר בו מהודעתו, כי ישנה התקדמות במגעים עם ליברמן ועם ליצמן בעניין 'חוק הגיוס', אתמול (ראשון) ראש הממשלה היה בהול יותר ואיים, כי אם בתוך שבועיים, תהיינה הסכמות על חוק הגיוס ממשיכים, אם לא, נלך לבחירות.

    הפרשנים הפוליטיים הבכירים, יעקב ריבלין ואבי בלום, שוחחו הערב, עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' אודות 'חוק הגיוס' שאישורו בכנסת הולך ומסתבך ובכך מקרב את מועד הבחירות.

    לדברי הפרשנים: מי שכרגע הולך להפיל את הממשלה זה ליצמן. בש"ס ובדגל כבר מוכנים להעביר את החוק: "בדגל התורה ובתנועת ש"ס אומרים, כי אם 'חוק הגיוס' היה עולה מחר, הם היו מצביעים בעד החוק בהוראת מועצות גדול וחכמי התורה".

    עוד אמרו במהדורה: אתמול בישיבת ראשי הקואליציה השתתפו משה גפני ואריה דרעי יחד עם ראשי הקואליציה, מי שלא נוכח בישיבה  החשובה, היה יעקב ליצמן ועליו כולם דיברו. ככל שליצמן הופך ליותר ויותר דומיננטי, כך הסיעות החרדיות האחרות הופכות חלשות יותר, לדברי הפרשנים.

    גפני מקלב ליצמן

    בהמשך המהדורה, התראיינה השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל, על 'חוק הגיוס' והאם ראה"מ מעוניין בבחירות: ראש הממשלה חושב גם על הבחירות הבאות, הוא לא יעביר את חוק הגיוס על סמך יש עתיד, בלי דגל וש"ס זה לא יקרה.

    במהדורה חשף המגיש אבי מימרן: בשבועיים הקרובים כינוס מועצת גדולי התורה החסידית בנושא חוק הגיוס. לאחר הישיבה יוצגו התיקונים לחוק, באם הממשלה לא תאשר הולכים לבחירות.



    0 תגובות