איראן מציגה: טיל בליסטי חדש לטווח בינוני

    מוטי סבן No Comments on איראן מציגה: טיל בליסטי חדש לטווח בינוני

    איראן הציגה היום את הטיל החדש, תוצרת התעשיות המקומיות. הטיל בעל טווח שבין 300-500 ק"מ. ביכולתו לפגוע במטרות ימיות ויבשתיות

    טיל איראני בתצוגה בטהרן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאיימים ומפחדים: איראן הודיעה היום (שני) על חשיפת הטיל החדש, מתוצרת התעשייה האיראנית. מדובר בטיל לטווח קצר עד 500 ק"מ. הטיל מסוגל לפגוע במטרות ימיות ויבשתיות. הטיל מוצג כחלק מסדרת טילי הפאתח ומכונה "הפאתח מובין".

    שר ההגנה האירני הגנרל אמיר חאתמי אמר היום: "כפי שהבטחנו לעם היקר שלנו, לא נחסוך במאמצים לחזק את מערך הטילים הבליסטיים של המדינה שלנו, נמשיך כל יום לחזק את היכולות הבליסטיות שלנו", הצהיר הגנרל.

    שר ההגנה הוסיף: "הטיל הוא 100% מתוצרת מקומית ובעל יכולות רבות. הוא פותח על ידי מדעני משרד ההגנה. התעשייה הביטחונית היא מיסודותיה של הריבונות שלנו ומבטיחה ביטחון ויציבות למשטר. נעשה כל מאמץ כדי להגביר את יכולות הטילים שלנו, וכך אנו עושים בכל יום".

    מנהיגה העליון של איראן עלי חמניאי אמר: כי מדינתו לא מעוניינת במלחמה עם ארה"ב ולא במשא ומתן, איננו מאמינים להם. גם נשיא איראן התבטא באופן דומה כי אין לסמוך על האמריקנים.

    לאחר האיומים על סגירת מיצרי הורמוז וקולות המלחמה מצד ארה"ב אם יעזו לממש את האיום, נראה שבאיראן לא מעוניינים להכנס למצב מלחמתי מול טראמפ ומתקפלים לעת עתה. הטיל החדש בהחלט יכול להוות איום משמעותי אם יועבר לשטח סוריה, מהשטח הסורי אירן לא צריכה טיל בעל טווח ארוך, שם הדיוק וההרס המירבי יגרמו לנזק גדול לישראל ויכסו את כל שטח המדינה כמעט.

    ‏‏צילום מסך (86) ‏‏צילום מסך (87) ‏‏צילום מסך (88)

     



    0 תגובות