נחל אוג: משפחה חרדית חולצה לאחר שהתייבשה בשטח

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נחל אוג: משפחה חרדית חולצה לאחר שהתייבשה בשטח

    מחיר החופש: יחידת חילוץ מגילות אשר באזור ים המלח, מחוז ש״י, התקבל דיווח כי יש קבוצת מטיילים מיובשים בנחל אוג, אנשי יחידת חילוץ מגילות, הגיעו המהירות למקום האירוע וחילצו משפחה חרדית שהתייבשה במהלך טיול בנחל אוג באזור הגשר, מדובר באבא שטייל עם שלושה מילדיו. המחלצים העבירו את המשפחה לטיפול רפואי, אצל מתנדבי מד"א. חובשי מד"א …

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחיר החופש: יחידת חילוץ מגילות אשר באזור ים המלח, מחוז ש״י, התקבל דיווח כי יש קבוצת מטיילים מיובשים בנחל אוג, אנשי יחידת חילוץ מגילות, הגיעו המהירות למקום האירוע וחילצו משפחה חרדית שהתייבשה במהלך טיול בנחל אוג באזור הגשר, מדובר באבא שטייל עם שלושה מילדיו.

    המחלצים העבירו את המשפחה לטיפול רפואי, אצל מתנדבי מד"א. חובשי מד"א בדקו את בני המשפחה והמליצו להם להתפנות להמשך טיפול לבית החולים, המשפה סירבה.

    ברשויות החירום וההצלה, מבקשים מהמטיילים, אנא התעדכנו לפני הגעה לאזור הטיול ולמדו את הזהירות הנדרשת לכל מקום, במה עליכם להצטייד וממה להיזהר בעת מסלולי השטח, ידע מקדים ימנע בעיות שעלולות לגבול בסכנת חיים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עם כל הכבוד, אני הייתי במקום ונפגשתי עם המשפחה (אם מדובר באתה משפחה, לפי השעה של ההודעה זה בדיוק הרגע שהסתיים החילוץ) הם לא היו מיובשים וגם לא היו צריכים שום טיפול, פשוט טעו בדרכם (בשלב העליון בחלק של המסלול הכחול אין מספיק סימונים) ולאחר כמה שעות של שוטטות הם פשוט נהיו מותשים וביקשו שיחלצו אותם.
      באמת כל הכבוד למחלץ ההנהדר, אבל חשוב לדייק ולא לזרוע פייק ניוז.
      המסקנה- חייבים ללמוד את המסלול לפני שיוצאים.