בישיבת "בני יששכר" בחדרה נערכים לזמן אלול

    קלמן טלר No Comments on בישיבת "בני יששכר" בחדרה נערכים לזמן אלול

    חדרה: הושלמה ההיערכות לפתיחת זמן אלול הקרוב בישיבת 'בני יששכר' | 30 בחורים בני עלייה מובחרים התקבלו לשיעור א' ויצטרפו לישיבה אשר קנתה לעצמה שם של כבוד בעולם הישיבות

    בברכה אצל מרן הגר"ש בעדני
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשלמות ההכנות לקראת פתיחת זמן אלול הבעל"ט בישיבת 'בני יששכר' בחדרה, העומדת בנשיאות הגר"י עשורי שליט"א. זמן אלול הקרוב צפוי להיפתח עם 30 בחורים רבים חדשים בני עלייה אשר התדפקו על כותלי הישיבה בכדי לזכות ללמוד בישיבה שקנתה את שמה כאחת מטובי הישיבות הקטנות בארץ.

    בישיבה שהוקמה לפני מספר שנים בברכתם ובעידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ובראשם חבר מועצת חכמי התורה מרן הרב שמעון בעדני שליט"א, ישנו דגש מיוחד על לימוד העיון ופיתוח הצד העיוני וביחס אישי לכל אחד ואחד, תוך החדרת שמחת התורה ואהבתה בדרך עליה חונכו בעולם הישיבות. השאיפה של הנהלת הישיבה, שמקומה של הישיבה יהיה בשורה הראשונה של טובי הישיבות בארץ, ותזכה להוציא פירות מפוארים בחורי חמד המפארים את כותלי הישיבות הגדולות.

    בראשות הישיבה עומד הגאון רבי ניסים מסלטון שליט"א מרביץ תורה עשרות בשנים בישיבות ובכוללים. המנהל הרוחני בישיבה הגאון רבי דב צביאלי שליט"א, אשר ידיו רב לו בניסיונו העשיר כיועץ חינוכי ומצעיד את הישיבה בצורה נפלאה. הרבנים ומגידי השיעורים המשמשים בקודש בישיבה, תלמידי חכמים מובהקים המקדישים את מרצם באמירת שיעורים ברמה גבוהה ובקידום אישי בונה לכל התלמידים מתוך אהבה וחיזוק. בהנהלת הישיבה מציינים, כי בימי בין הזמנים ישופץ וישודרג מבני הישיבה בצורה משמעותית לטובת הבחורים.

    יש לציין, כי בשבועות האחרונים הגיעו רבני הישיבה למעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א בכדי לקבל את ברכתם לקראת פתיחת זמן אלול הקרוב ולקראת השנה החדשה.



    0 תגובות