גונב קרדיטים או מתפאר בהישגים? כחלון בפרסומת שנויה במחלוקת

    איתי גדסי 1 Comment on גונב קרדיטים או מתפאר בהישגים? כחלון בפרסומת שנויה במחלוקת

    שר האוצר משה כחלון מתפאר היום השורה של הישגים כלכליים ומעורר עליו זעם חברתי רב | הישגים רבים המצוינים במודעה זכורים לציבור כהישגי פוליטיקאים אחרים ויש כאלו הטורחים לציין זאת ברשתות | ההישגים, ה"הישגים" וריח הבחירות

    כרזת ה"הישגים"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר משה כחלון פרסם היום (ראשון) בעיתון ישראל היום, כרזת בחירות שנויה במחלוקת המעוררת סערה ברשת.

    במודעה הנמצאת על השער הראשי של העיתון רשומים, שחור על גבי לבן, הישגים רבים פרי עבודתה של הממשלה הנוכחית, אך מתחת לכל הרשימה נרשם: "בוצע על ידי השר כחלןו" כשלצד כל זה, מופיעה חתימתו של שר האוצר.

    בעמוד האחורי של המודעה, מופיעה כרזה רשמית בה נכתב "כחלון. הביטחון שלך".

    הסערה התעוררה בעיקר בשל הישגים אותם רשם כחלון, הנחשבים להישגים של שרים אחרים וחברי כנסת שעמלו על החוקים הללו. לדוגמא, העלאת שכר המינימום, פרי עבודתם של שר החינוך נפתלי בנט בסוף הממשלה הקודמת ושר הפנים אריה דרעי בממשלה הנוכחית או הורדת מחירי התחבורה הציבורית שרשומה דווקא על ידי שר הפנים אריה דרעי ושר התחבורה ישראל כץ.

    גם חוק הגבלת שכר הבכירים בבנקים אותו קידמה חבר הכנסת שלי יחימוביץ', חוק הוספת סייעת שניה עליו חתום דווקא שר החינוך נפתלי בנט, חוק חיסכון לכל ילד עליו רשום דווקא שר הבריאות יעקב ליצמן ועוד חוקים רבים אחרים.

    מעניין לציין שהישג אותו מנכס שר האוצר משה כחלון לעצמו הוא "חיזוק בתי המשפט ושלטון החוק", הישג שעליו יש מקום לדון בכל הנוגע לפעילותו של כחלון בנושא זה.

    כך או כך, נראה ששר האוצר משה כחלון מעריך שהבחירות קרובות מתמיד והוא נערך לכך כבר מעכשיו, עם מסע פרסום נרחב.



    1 תגובות

    מיין תגובות