אלקין ל'קול חי': מועמד חרדי לא מנצח, בסוף החרדים יתמכו בי

    מוטי סבן No Comments on אלקין ל'קול חי': מועמד חרדי לא מנצח, בסוף החרדים יתמכו בי

    השר זאב אלקין, המתמודד לראשות העיר ירושלים התראיין הערב, על התמיכה החרדית בו והאוםציה של הרצת מועמד חרדי. הביקור בחסידות בעלזא והאם ישנם סיכומים? ומה יהיה אם יפסיד בבחירות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתמודד עם הניסיון הכי גדול בזירה הפוליטית הארצית, שמסתער במהירות על המירוץ לראשות עיריית ירושלים, הוא השר לענייני ירושלים זאב אלקין (הליכוד), המירוץ מתחמם עוד יותר בדבר האפשרות כי יוסי דייטש יוצב כמועמד של הציבור החרדי לראשות העיר.

    השר זאב אלקין התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. השר דיבר בעיקר על ההתמודדות מול הציבור החרדי תמיכה או התמודדות מולו, הראיון היה באווירה די אופטימית מצידו של אלקין.

    בתחילת הראיון, לא היה אפשר להתעלם מהפצצה הכי גדולה בחדר, המועמדות של מועמד חרדי מולו בדמותו של חבר מועצת העיר יוסי דייטש. אלקין מביא דוגמא מהעבר: גם מאיר פרוש היה מועמד של החרדים הפסיד בעבר בירושלים. חייבים להבין כי מועמד חרדי לא מנצח אוטומטי. אלקין הוסיף בביטחון:  בסוף החרדים יתמכו בי, הוא מכריז.

    האם הוא צפוי לקבל גם תמיכה בציבור החרדי, אלקין משיב על סמך הסקרים שהוא מבצע: לפי כל הסקרים 10% חרדים מצביעים לי בכל מחיר״.

    לשאלת ההקצאות בירושלים ובמיוחד לגבי שכונת 'קריית יובל': אם יש חרדים בקרית יובל חייבים לקבל בית ספר חרדי במקום ולא בשכונה אחרת!

    במהלך הראיון, התייחס אבי מימרן לביקור המדובר של השר בבעלזא ושאל אותו על תוכן הביקור, השר זאב אלקין סירב לענות למימרן, אם הייתה הבנה בביקורו בבעלזא לתמיכה בו לראשות העיר.

    האם תפסיד בבחירות נשאל השר, איך יהיה תפקודך אח"כ למען העיר? אלקין השיב: אם אפסיד בבחירות לראשות העיר, אמשיך לסייע לירושלים בתפקידי כשר לענייני ירושלים.



    0 תגובות