בית שמש: כחלון תומך בעליזה בלוך לראשות העיר

    מוטי סבן 1 Comment on בית שמש: כחלון תומך בעליזה בלוך לראשות העיר

    לאחר שלא זכתה עדיין לתמיכת 'הבית היהודי' בבחירות לראשות עיריית בית שמש, משה כחלון מאמץ את בלוך ותומך בה לראשות העיר. עליזה בלוך: יש תמיכה של כלל המגזרים במועמדותי

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות לראשות עיריית בית שמש: מועמדת ראשונה לראשות העיר, ד"ר עליזה בלוך, שהייתה אמורה להתמודד בפעם שעברה מול משה אבוטבול במסגרת מפלגת 'הבית היהודי' אך לבסוף אלי כהן התמודד במקומה והפסיד.

    בלוך חוזרת שוב לזירת ההתמודדות, אך הפעם 'הבית היהודי' עדיין לא הכריזו על תמיכתם בבלוך או אפי' הכרה בה, כנראה שהפעם יחפשו מועמד אחר או שיוותרו על חלום ראשות העיר 'בית שמש'.

    עליזה בלוך הציגה היום (רביעי) את תמיכת מפלגת 'כולנו' של משה כחלון, זה הבחירות הראשונות שבהם 'כולנו' פורסת חסות על מתמודדים ברחבי הארץ.

    עליזה בלוך מסרה היום הודעה על השותפות עם 'כולנו': שמחה לבשר על תמיכתם של מפלגת "כולנו" במועמדותי. בע"ה עתידות להצטרף סיעות נוספות בקרוב כאשר מטרת כולם היא בית שמש טובה יותר.

    עוד הוסיפה בלוך: כפי שאמרתי אני באה מהשטח ומהאנשים ופועלת עבורכם. השטח אומר את שלו החל מחוגי בית מלאים מדי ערב (ולעיתים שניים או שלושה באותו ערב) שלטים הממלאים את המרפסות, תמיכה רחבה בכל העיר וכפי שהתפרסם לאחרונה בעיתונות המקומית אף גדילה מדהימה בתמיכת כלל המגזרים בעיר במועמדותי.

    לטענת בלוך, ייתכן ומפלגות אחרות גם יתמכו בה: לשמחתי זה מראה את אותותיו גם בפניות הפוליטיות הרבות שאני מקבלת מהמפלגות השונות. דלתי פתוחה להצטרפותם של כלל המפלגות בעיר. הצטרפו לניצחון. בית שמש חייבת לנצח!



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נקווה שכחלון לא יתחרט…..

      הוא הרי מתחרט סדרתי

      הצביע בעד חוק הלאום וחוק הפונדקאות ואחרי יומיים התחרט