יש טעם להתרענן

    עפר גדנקן No Comments on יש טעם להתרענן

    מותג התה הקר פיוז-טי משיק סדרת משקאות חדשה:Fuze tea Green
    תה ירוק משמש-יסמין ותה ירוק לימון-נענע במתיקות מעודנת. הסדרה החדשה של פיוז-טי משלבת תמצית טבעית של תה ירוק עם טעמי פירות, צמחי תבלין ופרחים ארומטיים. במשקאות בסדרה יש 24 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מותג התה הקר הבין-לאומי פיוז-טי, מבית "קוקה-קולה ישראל", משיק סדרת משקאות חדשה בשם: פיוז-טי גרין – תה קר ירוק במתיקות מעודנת ובטעמי פירות, צמחי תבלין ופרחים. פיוז-טי גרין יושק בטעמים: תה ירוק משמש-יסמין ותה ירוק לימון-נענע.

    המותג פיוז-טי מציין את שנתו השישית מאז השקתו תחת ה-'הטעם המקורי'. בשנים אלו ביסס המותג את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריית התה הקר כשהוא תופס נתח שוק של יותר מ-65% (על פי סטורנקסט) מהקטגוריה. עתה משיק המותג סדרה חדשה המיועדת לאלו המחפשים משקה טעים, מתוחכם אך מופחת בקלוריות (24 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל), ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ובמתיקות מעודנת.

    פיוז-טי גרין מיוצר מתמצית תה ירוק טבעית המכילה אנטי-אוקסידנטים טבעיים מהתה. פיוז-טי גרין הוא אלטרנטיבה מצוינת לצרכנים המחפשים משקה טעים ומרענן.

    הטעמים החדשים יושקו בבקבוקים של 1.5 ליטר ויוצעו למכירה בכל רשתות השיווק. כמו כן, יושקו בקבוקים של 500 מ"ל אשר יוצעו למכירה בחנויות נוחות למיניהם.

    יעל בוימל, מנהלת קהל חרדי בקוקה-קולה, מסרה כי: " פיוז-טי גרין הוא משקה פיוז'ן עדכני ורלוונטי למגוון רחב של צרכנים. הוא משלב את יתרונות התה הירוק עם טעמים מצוינים של פירות ועשבי תיבול וכמו כל משפחת פיוזטי , נושא את חותמת הכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א."".



    0 תגובות