חדשות התיירות: כמה מוציא תייר מספרד בטיול בארץ?

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: כמה מוציא תייר מספרד בטיול בארץ?

    כל מה שחדש בעולם התיירות: הטיסות החדשות לישראל, מפת הרובע בכף היד וגם: כך מסבירים פנים לתייר

    מטוס • אילוסטרציה צילום: יח''צ
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אייר אירופה תפעיל טיסה חדשה ממדריד לאילת

    מסקר תיירות נכנסת שערך משרד התיירות עולה, כי התייר הספרדי, בממוצע, שוהה בישראל 8.5 לילות ומוציא 1,227 דולרים במהלך הביקור.

    בסיוע משרד התיירות, חברת התעופה הספרדית, אייר אירופה (AirEuropa), תפעיל בעונת החורף הקרובה טיסה שבועית לאילת. הקו החדש ממשיך את המהלך שמוביל משרד התיירות לעידוד חברות תעופה להפעיל קווים לאילת, באמצעות תמרוץ בהתאם לנוהל שפרסם המשרד. בכך מצטרפת אייר-אירופה לחברות נוספות שכבר הכריזו על הפעלת קווים לאילת בחורף הקרוב, בהן ריינאיר וטראנסאוויה.

    הטיסה הראשונה לאילת תצא מנמל התעופה בראחס (Barajas) שבמדריד ב-30 באוקטובר, כאשר הקו יפעל לאורך כל עונת החורף, עד 26 במרץ. לרגל השקת הקו החדש והחתימה על ההסכם, נערך אירוע במדריד בהשתתפות שר התיירות ח"כ יריב לוין ומנכ"ל חברת גלובאליה ואייר אירופה מר חבייר הידאגלו.

    לוין

    מפה חדשה לעיר העתיקה ולרובע היהודי

    החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בשיתוף עם משרד הבינוי והשיכון והמרכז למיפוי ישראל השיקו, את מפת העיר העתיקה והרובע היהודי בירושלים.

    המפה החדשה, מציגה את העיר העתיקה בירושלים. בצידה האחד מפה של כל העיר העתיקה ובצידה השני – מפת הרובע היהודי. בשולי המפה קיים מידע רב על אטרקציות תיירותיות והאתרים המרכזיים ברובע היהודי וכן גבי המפה מופיע אינדקס אתרים ורחובות מפורט.

    על המפה סומנו והודגשו צירי התיירות הראשיים כמו גם אתרי התיירות המרכזיים ולראשונה סומנו כל האטרקציות התת קרקעיות ברובע ביניהן מנהרות הכותל, תעלת המסתור החדשה המחברת את עיר דוד עם האגן הארכיאולוגי ומרכז דוידסון, המגדל הישראלי, הרובע ההרודיאני ועוד.

    גלנט

    בנוסף מוצגות לראשונה תצפיות רבות שפתוחות לציבור ברחבי העיר העתיקה כולל החורבה, אש התורה, מגדל דוד ועוד. כמו כן הודגשו מסלולי ההליכה ברובע היהודי במטרה להקל על המבקרים.

    במסגרת העבודות ליצירת מפת הרובע, הוחלט על הנגשת הסיפורים שמאחורי האתרים ההיסטוריים ברחבי הרובע היהודי. לשם כך, הוטמעו במפה ברקודים אותם ניתן לסרוק באמצעות טלפונים חכמים, ודרכם יוכלו המבקרים לשמוע ולקרוא מידע רחב על האתרים בהם הם מבקרים, ואת הסיפורים השונים שמאחוריהם.

    מסבירים פנים לתייר בירושלים
    הרשות לפיתוח ירושלים משפרת את קבלת הפנים לתייר המגיע לירושלים ומשיקה שני אלמנטים משמעותיים אשר תפקידם לסייע לתייר המגיע לבקר בעיר במספר אמצעים. דיילי הכוונה ימתינו בשדות התעופה עם שילוט לאוטובוס ממותג של "אייטראבלג'רוזלם".

    ברגע תחילת הנסיעה באוטובוס יורשה התייר להשתמש ב WIFI חופשי במהלך הנסיעה ותפתח עבורו קישורית שתאפשר לו לראות בזמן אמת את כל המתרחש בעיר. משאיות מידע לתייר תופעלנה בנקודות נבחרות בעיר .

    בנוסף, התייר יקבל כרטיס תייר ובו כניסה חינם למספר אתרי תיירות והטבות בלעדיות ליתר האתרים.

    SWISS זכתה בשתי קטגוריות ב-World travel Awards
    חברת התעופה SWISS זכתה בשני תארים במסגרת World travel Awards 2018: בקטגוריית מחלקת תיירים ובקטגוריית המחלקה הראשונה.

    השופטים בתחרות הכתירו את SWISS כחברת התעופה האירופית המובילה במחלקת תיירים ובמחלקה הראשונה.

    צי המטוסים המתקדם והחדש של SWISS היווה גורם מפתח בזכייה האחרונה. בתחילת 2016 החברה החלה ליישם את התוכנית שלה לחידוש צי המטוסים לטיסות ארוכות עם רכישת 12 מטוסי בואינג 777. המטוסים מאובזרים במושבים חדשים, בתצורת מבנה חלוקה מתוחכם.

    קו חורף מוינה לאילת
    Wizz Air, חברת החסך (לואו-קוסט) מהגדולות הפועלות בישראל ואחת מקבוצות התעופה המובילות באירופה, ממשיכה במהלכי ההתרחבות בארץ ומודיעה היום, בשיתוף משרד התיירות, על השקת קו חורף חדש מוינה לאילת.

    הקו החדש יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב, ב-17 בנובמבר 2018. זאת, בנוסף ל-4 קווי החורף שמפעילה החברה לאילת מלונדון, מבוקרשט, מריגה ומוורשה.

    פתיחת הקו החדש מוינה לאילת היא צעד משמעותי המתווסף לפתיחת הקו החדש מלונדון לאילת עליו הכריזה החברה רק לפני כחודש. מוויז אייר נמסך כי החברה מוכיחה ומדגישה את מחויבותה לשוק הישראלי תוך התרחבות מתמדת, במטרה לחזק את קשרי המסחר בין המדינות ובמקביל להגדיל את התיירות הדו-כיוונית.

    בהודעת החברה על פתיחת הקו נכתב: Wizz Air כחלוצה של עידן הנסיעות החדש בישראל, מציעה תעריפים מוזלים, למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. החברה מציעה היום 23 קווים ל-9 מדינות. השנה (2018) Wizz Air מציעה 1.3 מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה.

    עוד נכתב בהודעת החברה, כי בחצי השנה הראשונה של 2018, כ-503,000 נוסעים נהנו מטיסות Wizz Air לישראל וממנה, עלייה של 82% במספר הנוסעים בתקופה זו אשתקד. החברה ממשיכה לצמוח ומרחיבה את פעילותה בישראל תוך תמיכה בלמעלה מ-530 משרות עקיפות בתחום התעופה והתיירות בישראל בשנת 2017. טיסות Wizz Air ממריאות מנתב"ג ומעובדה ונוחתות ביעדים שונים, הכוללים, בין היתר, את הקו החדש תל אביב-סיביו שיחל לפעול ב-14 ביולי 2018.



    0 תגובות