ארדן מנע כנס טרור בהשתתפות גורמים מטורקיה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ארדן מנע כנס טרור בהשתתפות גורמים מטורקיה

    השר לביטחון הפנים גלעד ארדן חתם על צו סגירה לכנס בחסות הרשות הפלסטינית אליו הוזמנו גורמי טרור ובכירים תורכיים

    השוטרים במסירת הצו מהשר ארדן צילום: דוברות המשטרה
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, הורה למנוע קיום אירוע במכללת הינד אל חוסייני בשכונת שייח ג'ראח בירושלים אליו הוזמן גם שר הווקף התורכי, מחמד קרמאז, ובו השתתפו גורמים בכירים מהרשות הפלסטינית, חמאס והתנועה האסלאמית. האירוע תוכנן להתקיים דווקא ביום השנה לפיגוע הקשה בהר הבית בו נרצחו שני שוטרים. ארדן: "הרשות הפלסטינית מנסה פעם אחר פעם לערער את ריבונותה של ישראל בירושלים ואנו ממשיכים להיאבק עליה ולמנוע כל ניסיון ללבות אלימות בעיר".

    בהוראת השר, המשטרה הגיעה למקום ומסרה את צו הסגירה למארגן הכנס, השייח עכרמה סברי. על פי המידע שבידי המשטרה אורגן הכנס על ידי השייח עכרמה סברי, שניהל מספר כנסי רש"פ, חמאס והסתה כנגד מדינת ישראל ולאחרונה הוצא נגדו צו איסור יציאה מן הארץ.

    הצו אוסר לקיים פעילות מטעם הרשות הפלסטינית מבלי שניתן לכך היתר בכתב, בכל מקום אחר בתחומי מדינת ישראל וזאת על פי חוק היישום (הסכם הביניים בדבר הגדה המערבית ורצועת עזה להגבלת פעילות). כאמור המשטרה פשטה על המקום ולא אפשרה את קיום הכנס.

    השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר: "הכנס שמנענו הוא כנס הסתה וערעור על ריבונות ישראל בירושלים. החיבור בין גורמי תנא״ס, אנשי הרש״פ וגורמים תורכים מהווה קריאת תיגר חצופה ומכוונת לייצר תסיסה ולעודד אלימות דווקא ביום השנה לפיגוע השפל בהר הבית ואני אפעל כדי שמשטרת ישראל תעשה כל שנדרש בכדי למנוע כנסים ומופעי הסתה כאלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגיע הפן לשמור בחרוף נפש על המדינה שלנו