ראש עיריית שדרות: "השאלטר נמצא בידי חמאס"

    איתי גדסי No Comments on ראש עיריית שדרות: "השאלטר נמצא בידי חמאס"

    המתיחות בדרום: ראש עיריית שדרות אלון דוידי טוען כי ישראל צריכה להפוך את המשוואה הפסולה ולהחזיר את השליטה בשקט לידיה: "הציפייה שלנו מראש הממשלה ושר הביטחון להשתמש בכל הארסנל העומד לרשותם כדי להשיב את השליטה על חיי התושבים"

    אלון דוידי, ראש עיריית שדרות צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסלמה בדרום. ראש עיריית שדרות אלון דוידי אומר הערב (מוצאי שבת) כי "השאלטר על השקט נמצא בידיים של חמאס. הציפייה שלנו מראש הממשלה ושר הביטחון להשתמש בכל הארסנל העומד לרשותם כדי להשיב את השליטה על חיי התושבים בשדרות ובעוטף למדינת ישראל".

    מוקדם יותר אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בהתייעצות עם שר הביטחון, הרמטכ"ל והצמרת הביטחונית של מדינת ישראל החלטנו על פעולה עוצמתית נגד הטרור של חמאס. צה"ל הנחית על חמאס את המכה הקשה ביותר מאז צוק איתן ואנחנו נגביר את העוצמה של ההתקפות שלנו ככל שיידרש".

    כזכור, מהשעה 15:00 זוהו כ-100 שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל בהובלת ארגון הטרור חמאס, כ-20 מהם יורטו על-ידי כיפת ברזל, וכ-73 נפלו בשטחים פתוחים.

    במהלך היום, תקף צה"ל עשרות מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס בשטח רצועת עזה, בהן בניין ששימש כמתקן אימונים ללוחמה בשטח בנוי של ארגון הטרור חמאס תחתיו נחפרה מנהרת טרור, שתי מנהרות טרור נוספות, מפקדת גדוד חמאס בבית להיא וכן עשרות יעדי טרור במתחמים צבאים.

    ארגון הטרור חמאס הוא האחראי על כל המתבצע מרצועת עזה וממנה והוא שנושא באחראיות למצב. צה"ל ערוך למגוון תרחישים שילכו ויתעצמו על-פי הערכת המצב והצורך המבצעי. צה"ל נחוש להמשיך ולהגן על אזרחי ישראל.



    0 תגובות