נתפס על חם: בוחן רישוי קיבל שוחד מול העיניים של השוטרים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נתפס על חם: בוחן רישוי קיבל שוחד מול העיניים של השוטרים

    המשטרה עצרה בוחן מוסמך של משרד התחבורה בחשד שקיבל שוחד עבור חתימתו על תיקון ליקויים ברכב, דקות אחדות קודם לכן נכשל עקב אותם ליקויים חמורים.

    אילוסטרציה צילום: משטרת ישראל
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול (ראשון), בפעילות מבצעית של בלשי משטרת ישראל, הבחינו השוטרים ברכב העומד בחניון באזור התעשייה בתלפיות ובסמוך אליו נעצר רוכב קטנוע שעפ"י החשד ביצע מספר חתימות על דף שהוגש לו ע"י נהג הרכב.

    בשלב זה, לאחר שעלה חשדם של בלשי המשטרה כי דבר מה בהתנהלותם של השניים אינו כשורה, גיבשו פעילות מבצעית מהירה שראשית כללה את עיכובו של רוכב הקטנוע (32), ובתחקור ראשוני התברר כי הוא בוחן רישוי מוסמך של משרד התחבורה, ועפ"י החשד, נהג הרכב עמו נפגש, העביר לו סכום כסף בעבור חתימותיו על טופס הרישוי, לאחר שדקות קודם לכן נכשל בטסט במכון הרישוי בו עובד החשוד כבוחן.

    כאמור, השוטרים שהבינו כי עולה חשד לקבלת שוחד ע"י בוחן הרישוי ומתן שוחד ע"י בעל הרכב, ניגשו מיד למכון הרישוי בו עובד החשוד, ואיתרו את בעל הרכב יחד עם הנהג לאחר שזה הספיק תוך פחות מ – 20 דקות 'לתקן את הליקויים' 'ולסיים' את הטסט באמצעות החתימות המעידות על תיקונם וקיבל לידיו את רישיון הרכב החתום והמאושר.

    השוטרים עצרו את 2 החשודים לחקירה במשטרה בחשד לקבלת שוחד ומתן שוחד, בסיומה שוחרר בעל הרכב.

    חוקרי המשטרה העבירו דיווח מיידי למשרד התחבורה לשם נקיטת הליכים כנגד בוחן הרישוי והן כנגד רישיון הרכב שהתקבל באופן שאינו חוקי כשהליקויים בו טרם תוקנו.

    לפני זמן קצר הוארך מעצרו של בוחן הרישוי ע"י בית המשפט עד למחר (שלישי)

    במשטרה ציינו, "ערנותם של השוטרים הביאה לחשיפתה של עבירת שוחד שיש בה משום סכנה ברורה ומוחשית, במהלכה חשוד המוגדר כבוחן מוסמך נותן חתימתו ומאשר לרכב בעל ליקויים חמורים לנוע על הכביש ובכך לסכן את חיי הציבור. נגד עבריינים אלו אנו מתכוונים לפעול למיצוי מלוא חומרת הדין ועל מנת לוודא שלא יבצעו עבירות אלו בעתיד."

     טפסי הטסט לפני ואחרי 'תיקון' הליקויים בתוך כ – 19 דקות ותעודת הבוחן.

    WhatsApp Image 2018-07-09 at 11.23.13 WhatsApp Image 2018-07-09 at 11.23.15



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בדיחה כמה זמן לוקח להחליף פנסים 5 דקות