בין הזמנים: שירותי המצילים בכנרת יוארכו במספר שעות

    קובי פינקלר No Comments on בין הזמנים: שירותי המצילים בכנרת יוארכו במספר שעות

    חדשות התיירות: החוף הנפרד בכנרת, מטוס בת ים, הבול שמזכיר לאל על נשכחות, הטרמינל המפנק החדש ואיך מקפלים סיר וקומקום לתוך.. מזוודה

    כנרת • אילוסטרציה צילום: איזק הררי, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאריכים את שעות הפעילות בכנרת
    לאור התפוסות הגבוהות הצפויות ב"בין הזמנים" החליטו ברשות הכינרת שיוארכו שעות מתן שירותי ההצלה בחופי איגוד ערים כינרת עד השעה 19:00, לרבות החוף הנפרד – חוף כינר.
    במקביל, יופעל שאטל הסעות ללא תשלום – 'קו סובב כינרת', שינייד נופשים, ללא תשלום מתחנת גליל סנטר בטבריה אל כל חופי האגם הלאומי ובחזרה, בין השעות 10:00-20:00, מתאריך י"א באב ועד י"ג באלול.

    בת ים ממריאה עם אל על במטוס החלומות…
    מטוס הדרימליינר החדש של אל על אשר נחת בישראל ביום שישי האחרון נקרא על שם העיר בת ים. לרגל השקת המטוס החדש, החליטו באל על להזמין את ילדי העיר להצטרף לטיסה חווייתית בשמי הארץ.
    המטוס החדש ישתלב בנתיבי החברה לצפון אמריקה, המזרח הרחוק ולונדון והוא צפוי להחליף בקרוב מטוס מדגם 767 בשם זה.

    מטוס "בת ים" הוא המטוס החמישי שמגיע ארצה מתוך 16 מטוסי הדרימליינר בהם מצטיידת אל על. מדי רבעון יגיע ארצה מטוס נוסף מתוך תכנית ההצטיידות.

    מתחם הטרמינל VIP החדש בנתב"ג
    פתאל, רשת המלונות הישראלית הבינלאומית, החלה בעבודות הבנייה להקמת טרמינל פרטי אקסקלוסיבי בנמל התעופה בן גוריון. פתאל, המונה כ- 40 מלונות הפרוסים ברחבי הארץ ולמעלה מ- 130 מלונות באירופה, זכתה במכרז מטעם רשות שדות התעופה על הקמת הטרמינל, לפני כ- 4 שנים.

    הטרמינל החדש, אשר יוקם בהשקעה של 18 מיליון ₪, ישתרע על פני 1,300 מ"ר וצפוי להיפתח בסוף שנת 2018 בטרמינל 1, בחלק הצמוד למתחם "מצדה", שייסגר בעת פתיחת המתחם החדש של הרשת.
    במתחם הטרמינל יוצעו מגוון שירותים וחללים: אולם המתנה מרכזי עם מזון בופה ובר משקאות, חדרי אירוח, חדרי ישיבות, חדר סיגרים, שירותי קונסיירג', מקלחות, דיוטי פרי וסוויטות פרטיות אותן ניתן יהיה לקבל בתוספת תשלום ודיילים פרטיים שידאגו לאורחים מרגע הגעתם לחניית הטרמינל ועד להסעתם ברכבים פרטיים למפתן המטוס.

    המתחם החדש ישמש לטיסות פרטיות ומיועד לאורחים רשמיים ולנוסעי VIP בהם, ראשי משלחות, נשיאים, שגרירים, ידוענים, בעלי מטוסים פרטיים, אנשי צוות האוויר והביטחון וכלל הנוסעים המעוניינים בחוויית שירות ייחודית ואקסקלוסיבית.

    יעד תיירותי חדש – מרקש
    Wizz Air, חברת הלואו-קוסט הגדולה בישראל ואחת מקבוצות התעופה המובילות באירופה, מכריזה על יעד תיירותי חדש – מרקש, מרוקו. הקווים החדשים יהיו זמינים מפולין וליטא.
    החל מחודש אוקטובר תפעיל Wizz Air שני קווים למרקש, מוורשה, פולין ווילנה, ליטא פעמיים בשבוע.

    מרקש היא אחת הערים היפות והמרתקות במרוקו, הממוקמת למרגלות הרי האטלס המבטאת שילוב של היסטוריה, שווקים מסורתיים וקולינריה עשירה. הקו החדש הינו היעד השני של Wizz Air במרוקו והוא מצטרף לרשת היעדים של החברה הכוללת 142 יעדים ב-44 מדינות ברחבי אירופה ומחוצה לה.

    70 שנה לתעופה האזרחית
    לרגל חגיגות 70 שנה למדינה, הנפיק השירות הבולאי בדואר ישראל סדרת בולי הצדעה למדינה ולצה"ל וביניהן בול לציון 70 שנה לתעופה האזרחית בישראל. בין הבולים, מטוס "הרצל" אשר שימש את אל על בטיסת הבכורה הרשמית שלה מלוד לשדה התעופה אורלי בפריס ב- 1948.

    בול אל על

    הבול, אשר עוצב בידי המעצב ברוך נאה, מציג מטוס מסוג סקיימסטר הנקרא "הרצל", אשר שימש את אל על בטיסת הבכורה הרשמית שלה מלוד לשדה התעופה אורלי בפריס, לצד מטוס הדרימליינר 787. כיום, ניתן לרכוש את הבולים בסניפי דואר ישראל. ערכו הנקוב של הבול 11.60 ₪. בבול שהושק נראה מטוס מסוג סקיימסטר DC-4 4X-ACD הנקרא "הרצל". מטוס זה טס ב-31 ביולי 1949 בטיסת הבכורה הרשמית של אל על מלוד לשדה התעופה אורלי שליד פריס עם נחיתת תדלוק ברומא.

    מחקר: נוסעים מעדיפים טיסות קצרות
    חברת Visa פרסמה ממצאי מחקר, אשר חקר בעולם ובישראל את ההיבטים השונים של תעשיית הנסיעות ומצא כי המוטיבציה העיקרית להחלטה לנסוע לטייל היא הפגת מתח.

    המחקר של Visa נערך בקרב 15,000 נוסעים לחו"ל ב-28 מדינות ובכללן ישראל, ולפי נתוניו הממוצע העולמי של הטסים עומד כעת על שמונה לילות, לעומת 10 לילות בממוצע בשנת 2013. הממוצע של הנוסע הישראלי דומה ועומד על 8.9 לילות.

    זאת ועוד, הישראלים מתכננים נסיעות רבות יחסית לחו"ל בשנתיים הקרובות – 3.2 בממוצע, לעומת 2.7 נסיעות בעולם בממוצע ו 90% מהישראלים המירו למטבע הזר המתאים ליעד לפני הנסיעה, לעומת 72% מהנוסעים בעולם.

    לקפל את הסיר והקומקום ו…להכניס למזוודה – במיוחד לציבור הדתי
    תחילת עונת הטיסות מחייבת גם הערכות אחרת לטסים שנזקקים לכלי בישול. עם הכנסת הטרנד החדשני של כלי מטבח ואביזרים שונים שימושיים ואיכותיים העשויים מסיליקון שניתן לכווצם בקלילות, וכששומרי כשרות כמונו אורזים את המזוודות לקראת הנסיעה לחו"ל, לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו "נלחמים" על מקום במזוודה כדי שנוכל להכניס לתוכם סיר או שניים וקומקום, כלים שבדרך כלל תופסים מקום במזוודה בשל הנפח שלהם. וכך, להבטיח שנוכל ממש כמו בבית לבשל, את האוכל שלהם מבלי כל חשש.

    מדובר בקטגוריה חלוצית בארץ של נעמן שכוללת: סירים, קומקומים, קופסאות אחסון במגוון גדלים וצורות, קערות, מסננות, מייבשי כלים, ואפילו דליים וגיגיות כביסה.

    קומקום כלים



    0 תגובות