שגריר קטאר חושף: מתנהלים מגעים בין ישראל לחמאס על שיקום הרצועה

    מוטי סבן No Comments on שגריר קטאר חושף: מתנהלים מגעים בין ישראל לחמאס על שיקום הרצועה

    שגריר קטאר בעזה התראיין לרשת הסינית "שינוואה" וחשף: כי מגעים עקיפים מתנהלים בין ישראל לחמאס בנוגע לשיקום הרצועה. חמאס דורש הסרת מצור ישראל מתנגדת. קטאר תסייע לעזה בתיאום מול הרשות

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוכנות הידיעות הסינית "שינוואה" פרסמה את דברי שגריר קטאר בעזה, מוחמד אל עמדי, המשמש כיו"ר הוועדה לשיקום עזה בקטאר, לדבריו ישראל וחמאס מקיימים קשרים עקיפים בידיעתה של ארצות הברית בכדי לפתור את המשבר ההומניטרי בעזה. כרגע אין הסכמות בין הצדדים אך המגעים נמשכים כל העת.

    השגריר אמר כי חמאס דורש: הסרת המצור מעזה, הגיע הזמן לאחר שלוש מלחמות שעזה תשוקם ותחזור לחיים תקינים. לגבי עסקת המאה של הנשיא טראמפ אמר השגריר כי קטאר תעמוד לצד חמאס בעניין.

    עוד הוסיף השגריר ואמר: קטאר תקבל כל נחלטה של הרשות הפלסטינית בנוגע לתוכנית השלום של טראמפ. בדבריו הוא רמז כי קטאר לא תכנס לסכסוך הפנים פלסטיני וכי הכל יעשה בתיאום מול הרשות הפלסטינית "לא נתערב ללא הסכמת הרשות הפלסטינית" ציין.

    כמו כן אומר השגריר: "קטאר תסייע לכל תוכנית או הסכם שיעזור לסיים את הסבל של הפלסטינים בעזה. אנו מחפשים פתרון קבוע לבעיה, ואנחנו רוצים למנוע את המלחמה הבאה ברצועה".

    בדבריו בישר השגריר על חבילת סיוע קטנה לרצועה בסך 2.5 מיליון דולר, בדבריו הוא חשף הסכם בין ישראל לקטאר ואמר כי ישראל התחייבה שלא לפגוע במתקני הסיוע של קטאר ברצועת עזה, כל עוד הם לא משמשים בידי חמאס.



    0 תגובות