דרעי בסיור בעוטף עזה: אם הטרור לא יפסק, נצטרך לפעול משמעותית

    איתי גדסי No Comments on דרעי בסיור בעוטף עזה: אם הטרור לא יפסק, נצטרך לפעול משמעותית

    בסיור שקיים יו"ר ש"ס אריה דרעי ביישובי עוטף עזה, שם קיבל תדרוכים ממפקדי צבא בכירים, במהלך הסיור העלו ראשי המועצות את מצוקותם לנוכח טרור ההצתות שהולך ומתרבה | שר הפנים לא נותר אדיש נוכח שריפת העצים ובעלי החיים "אם הטרור יימשך מצטרך לצאת לפעולה יותר משמעותית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע היום (שלישי) לביקור ביישובי עוטף עזה ואשקלון, השר דרעי החל את סיורו בישיבה במועצה האיזורית חוף אשקלון, אליו הצטרפו סגן שר האוצר יצחק כהן, סגן שר הפנים משולם נהרי, הח״כים יואב בן צור, יצחק וקנין, ינון אזולאי, דני סיידה, מנכ״לי משרדי הפנים והנגב גליל, ראש המועצה המארח יאיר פרג׳ון וראשי מועצות איזוריות.

    שר הפנים קיים ישיבה עם ראשי המועצות האזוריות על מצוקתם לנוכח טרור ההצתות, במהלך הישיבה העלו ראשי המועצות האיזורית את הבעיות והאתגרים עמם הם מתמודדים בשל המצב הבטחוני, בהם מיגון, חינוך ועוד.

    עידן תמיר, ראש המ.א שדות נגב אמר לשר דרעי: ״אני רוצה לומר לך, שאם תתקבל החלטה בקבינט לצאת למבצע צבאי שיגרור הסלמה ואחר כך נושא ההצתות ייפתר, אנחנו מוכנים לספוג את זה״.

    בסיום הפגישה אמר השר דרעי לראשי המועצות בעוטף עזה: ״אין לנו שום עניין בהסלמה מול עזה אבל לא ניתן למצב הזה להימשך. טרור העפיפונים הוא טרור לכל דבר. זה יכול להסתיים באסונות חלילה. באתי לכאן לחזק אתכם ולסייע ככל שאוכל ע״י המשרדים שבאחריותי, משרדי הפנים והנגב והגליל״.

    בסיור בשמורת כרמיה בעוטף עזה צפה השר דרעי בכאב רב בעצים השרופים וקיבל תדרוך בטחוני ממח״ט האיזור על הפעולות הננקטות ע״י צה״ל למאבק בטרור ההצתות.

    השר דרעי אמר בשמורה: ״צריך להפיץ את התמונות הללו בכל העולם. שיראו את המקום השרוף הזה, את עיצי הזית ובצמחיה הכל הרוס, אם הם לא מרחמים על בני האדם אולי שירחמו על העצים והחיות שכאן. זו חבלה לשם חבלה. ונדליזם לשמו. זהו טרור אמיתי שאנחנו חייבים להפסיק אותו. ואם זה לא ייפסק בימים הקרובים נצטרך לפעול נגדם בצורה יותר משמעותית״.

    לאחר מכן סייר השר דרעי בתצפית בחוף זיקים סמוך לגבול עזה וקיבל תדרוך על מוצבי החמאס הסמוכים לגבול ועל איזורי המנהרות. לאחר מכן נפגש עם תושבי הקיבוץ זיקים ושמע מהם על התמודדות החיים בצל אירועי הטרור.



    0 תגובות