נתניהו נאם על רקע הודעת המדמה מתקפת סייבר: "זה לא דמיוני"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו נאם על רקע הודעת המדמה מתקפת סייבר: "זה לא דמיוני"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום בכנס הסייבר הבינלאומי והציג הדמיית מתקפת סייבר: "זהו לא תרחיש דמיוני. נהוג לומר ששחקנים מדינתיים יכולים להסב נזק גדול הרבה יותר. לא שחקנים מדינתיים, אלא מדינות. מדינות יכולות לגרום הרבה יותר נזק"

    נתניהו במהלך המצגת צילום: צילומסך: לע"מ
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הבוקר בכנס הסייבר הבינלאומי בתל-אביב. במהלך נאומו של רה"מ הופיעה הודעה על המסך שמדמה מתקפת סייבר:
    ,Ladies and gentlemen"
    This conference has just been hacked. Ironic, isn’t it? A conference dedicated to cybersecurity being hacked.
    We are based in a country not far from Israel. That’s all you need to know for now.
    The bank accounts of everyone sitting in this hall have just been frozen. The intellectual property of your companies is now in our hands, so are your private conversations. This information is being sent to your competition and your enemies.
    Have a nice day".

    ראש הממשלה אמר: "זהו לא תרחיש דמיוני. נהוג לומר ששחקנים מדינתיים יכולים להסב נזק גדול הרבה יותר. לא שחקנים מדינתיים, אלא מדינות. מדינות יכולות לגרום הרבה יותר נזק. הן יכולות לעשות כל מה ששמעתם כאן והרבה יותר מזה. הן יכולות לשתק את המערכות הרגישות ביותר שלנו, הן יכולות להשתלט, פשוטו כמשמעו, על חלק מאותן מערכות חיוניות".

    "זה לא משהו שהוא תיאורטי בעתיד. זה כבר קורה בהווה, כפי שאתם יודעים היטב, אחרת לא הייתם כאן, לא היו לכם חברות, לא היו לכם עסקים כל כך משגשגים אלמלא האיום הנורא הזה על הבנקים שלנו, המטוסים שלנו, אפילו מערכות הנשק שלנו".

    "יש לנו הזדמנויות מדהימות ואנחנו מנצלים אותן ועם זאת יש לנו אתגרים אדירים, ואנו חייבים להתמודד איתם. לא יהיה פתרון קסם. זה לא קיים. לא יהיה כל פתרון שיבלום באופן הרמטי מדינה כלשהי או אפילו את רוב המתקפות. זה לא יקרה".

    "אנחנו עוקבים במרכז הסייבר (ה-CERT) בבאר שבע אחר המתקפות. אתם צריכים לבקר שם. אנחנו יכולים לפקח על לא מעט דברים, אנחנו יכולים למנוע לא מעט דברים, אבל הדרך היחידה שנוכל להתמודד עם האתגר העצום ולנצל את ההזדמנויות העצומות הוא להמשיך לרוץ קדימה, להיות קדימה, להתקדם מהר יותר ויותר. זהו מבחן עליון לציוויליזציה שלנו. היא תועמד למבחן לא רק ע"י ארגוני פשיעה או טרוריסטים, אלא גם ע"י מדינות אחרות".

    "אנחנו חייבים לשלב כוחות. זאת הסיבה שאנחנו מקיימים את כנס הסייבר הזה כאן, על מנת להגן על ההווה ולהבטיח את העתיד. לא פחות מזה. אני מברך אתכם על שבאתם לישראל. לא יכולתם לבוא למקום טוב יותר בהקשר של ביטחון סייבר. אנחנו רוצים את העסקים שלכם".



    0 תגובות