בנט: "בצה"ל לא פנו למשפטים בשאלת הירי על משגרי עפיפונים"

    עמית דניאל No Comments on בנט: "בצה"ל לא פנו למשפטים בשאלת הירי על משגרי עפיפונים"

    שר החינוך וחבר הקבינט נפתלי בנט סבור כי אסור להבליג על שיגורי העפיפונים: "זו טעות" • בנוגע לפרשת הריגול במרכזה עומד השר לשעבר שגב: "לא יאומן לאן הידרדר; אם יורשע – שירקב בכלא" • וגם: "נקדם בקרוב פסקת התגברות שתעסוק בנושא המסתננים"

    בנט צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך וחבר הקבינט המדיני בטחוני, נפתלי בנט, שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לפסקת ההתגברות, חוק הגיוס, טרור העפיפונים וחשיפת פרשת הריגול במרכזה עומד השר לשעבר גונן שגב.

    "הסיפור עם גונן שגב מביש ובזוי", אומר בנט "לא יאומן לאן שר בממשלה ודוקטור הידרדר. אם יורשע הוא צריך להירקב בכלא לשנים לשארית חייו" סבור בנט.

    בנוגע לטרור העפיפונים ולטענה שנשמעה כי צה"ל לא מבצע ירי לעבר המפריחים בשל מגבלות משפטיות, אומר בנט: "בצה"ל לא פנו למשפטנים בשאלה האם לירות במשגרי העפיפונים".

    בנט סבור כי אין להבליג על כך ואומר: "אסור להבליג, זו טעות. זה עלול להביא להסלמה"

    באשר לחוק הגיוס המבוסס על מתווה הגיוס שהניחה הוועדה אותה מינה שר הביטחון, אומר בנט: "מדובר בחוק טוב, צריך לתמוך בחוק ולקדם אותו".

    בנט מספר בשידור כי בכוונתו להביא בהקדם פסקת התגברות שתעסוק בעיקר בנושא המסתננים הבלתי חוקיים ובכך יתאפשר בידי הכנסת והממשלה לשנות את המצב הקיים לא צורך לפעול על פי הנחיות בג"ץ. "אנחנו עובדים עכשיו על פסקת התגברות ממוקד פליטים ומסתננים", אמר בנט.



    0 תגובות