גדול היה המעמד: הנחת אבן הפינה לת"ת ויזניץ' בביתר עלית

    ישראל בן צבי No Comments on גדול היה המעמד: הנחת אבן הפינה לת"ת ויזניץ' בביתר עלית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביתר עילית נערך השבוע מעמד הנחת אבן הפינה לבניין החדש של תלמוד 'ישועות משה' ויז'ניץ, הנבנה ע"י עיריית ביתר עילית.

    המעמד נערך בהשתתפות מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שהגיע במיוחד לעיר, ובהשתתפות חברי בד"צ ביתר – הגאון רבי צבי ברוורמן, הגאון רבי שלמה הלוי איצקוביץ – רב דחסידי ויזניץ, הגאון רבי ישראל ברזובסקי, הגאון רבי אברהם שרגא שטיגליץ, רבני הקהילות וחברי הנהלת העיר.

    את המעמד הנחה ראש העיר מאיר רובינשטיין, שזכה לברכה מיוחדת ולתעודת הוקרה מידיו של מרן אדמו"ר שליט"א, שבמחווה מיוחדת לרה"ע – הקריא בפניו את תוכנה, כאות הוקרה על פעלו הרב למען קהילת ויז'ניץ בעיר.

    במשא קודשו של מרן אדמו"ר שליט"א עמד על ערך החינוך הטהור בדרך ישראל סבא, אשר מהווה את הערובה להמשך הדורות והעתיד של כלל ישראל.

    רגעים מיוחדים נרשמו עת ניגש מרן אדמו"ר שליט"א ליצוק את אבן הפינה לבניין הת"ת, כששפתותיו מרחשות תפילה ולקול צלילי שירת ותפילת "ויהי נועם ד' עלינו ומעשי ידינו כוננהו".

    רה"ע ציין בנאומו את תרומתה האדירה של קהילת ויז'ניץ לעיר ולצביונה, מוסדותיה המתנוססים לתפארה והחיים שיש בהם המפכים בבתי המדרשות של החסידות בעיר.

    הוא הזכיר גם את יוזמת הכולל לעמלי יום, ארגון "מחודדים" שמטרתו להביא אברכים להוראה, את המרקם הקהילתי הייחודי, והזכיר לטובה את הנהלת המוסדות הנושאים בעול לביסוסה ולפיתוחה של הקהילה בעיר – בראשם הרה"ג מנחם מנדל טסלר, הרב דוד זיידה, המנהל החינוכי של הת"ת הרב משה דוד ורטהיימר, הרה"ג ישראל חיים שטרן, הרב ישראל חיים ורטהיימר, הרב חיים גרינברג, ראש הכולל לעמלי יום הרב חיים מרדכי שטרן והעסקנים הרב יואל יעקב טסלר והרב יהושע מנד



    0 תגובות