ריבלין: בשביל טרור – לא צריכים הייטק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ריבלין: בשביל טרור – לא צריכים הייטק

    נשיא המדינה נאם בכנס שרי ההגנה וביטחון הפנים מרחבי העולם ואמר: "בתקופה האחרונה נוכחנו לראות היטב את הסכנה והנזקים שניתן לגרום גם ללא שימוש בהיי-טק, עפיפונים עם בקבוקי תבערה הנשלחים על ידי חמאס החריבו אזורים נרחבים הסמוכים לגבול עם עזה. ישראל תמשיך להגן על אזרחיה מול כל האיומים הללו"

    ריבלין צילום: דוברות המשרד לביטחון הפנים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה רובי ריבלין נאם בכנס שרי הגנה וביטחון פנים מרחבי העולם. "אין לנו אפשרות אלא לעמוד באתגרים שיעלו בכנס הזה, מה שמונח על הכף הוא דרך חיינו, והביטחון של אנשינו הנמצא בסכנה", אמר ריבלין בפתח דבריו.

    לדבריו: "בתקופה האחרונה נוכחנו לראות היטב את הסכנה והנזקים שניתן לגרום גם ללא שימוש בהיי-טק, עפיפונים עם בקבוקי תבערה הנשלחים על ידי חמאס החריבו אזורים נרחבים הסמוכים לגבול עם עזה. ישראל תמשיך להגן על אזרחיה מול כל האיומים הללו".

    הנשיא אף פנה במהלך נאומו לתושבי הצפון והדרום ואמר: "אתם מופת ודוגמה לעמידות וחוסן, מודעות ואחריות ולכוחה של קהילה. שירותי הביטחון הנפלאים של ישראל לא היו יכולים לבצע את עבודתם ללא האומץ שלכם. ישראל יכולה ללמד את העולם חדשנות מהי, אבל גם כיצד אנו, כעם, חברה וקהילה מתאחדים בכדי לשמור האחד על השני".



    0 תגובות