היענות שיא – עשרות אלפי משתתפים

    עפר גדנקן No Comments on היענות שיא – עשרות אלפי משתתפים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'קיץ בעננים' נכנס לשבוע הפעילות האחרון.

    עושים מעשה טוב ויכולים לזכות בחופשה משפחתית למהדרין!

    השלב הראשון של פעילות "קיץ בעננים" הוביל להשתתפות עצומה. עשרות אלפי משתתפים התקשרו לטלמסר ונטלו חלק בחידון הטריוויה הגדול, ומאות מהם זכו בפרסים שווים ועלו לשלב הבא! השבוע הקרוב הוא ההזדמנות האחרונה להשתתף בפעילות, לענות על שאלון הטריוויה של קוקה-קולה, לעלות לשלב הבא של הפעילות ואולי לזכות בפרס הגדול: חופשה חווייתית כשרה למהדרין בלגונה הכחולה בקפריסין!

    פעילות 'קיץ בעננים' של קוקה-קולה המתקיימת בימים אלו, היא פעילות ענק שבמרכזה הנושא 'בין אדם לחברו', בסופה יזכו הזוכים המאושרים שעברו את כל השלבים בחופשה חווייתית למהדרין שתוכננה במיוחד עבור צרכני קוקה-קולה במגזר החרדי, בבין הזמנים בלגונה הכחולה בקפריסין!

    בשלב הראשון, המסתיים ביום חמישי א' תמוז תשע"ח, מחייגים לטלמסר של 'קיץ בעננים' בטלפון מספר 9025*, ועונים נכון ומהר על שאלון הטריוויה המאתגר של קוקה-קולה בנושא 'בין אדם לחברו'. בכל יום, עשרות משתתפים שענו נכון ומהר על מספר השאלות הרב ביותר, יעלו לשלב הבא ויזכו במארז קיץ אטרקטיבי מתנת קוקה-קולה, הכולל מתנות שוות במיוחד לחופשת הקיץ!

    עם סיום השלב הראשון, הזוכים יעברו לשלב השני והמעשי: במסגרת הקונספט שמלווה את המבצע, 'בין אדם לחברו', יהיה עליהם לעשות מעשה טוב, התנדבות למען הקהילה, לתעד אותו ולשלוח אלינו בצירוף תמונה משפחתית והסבר למה מגיע להם לזכות. שולחים לת.ד. 3637 או למייל [email protected] עד לתאריך ט״ז בתמוז תשע״ח, 29.06.2018.

    צוות השופטים של 'קיץ בעננים' יבחר את המשפחות הזוכות והן תטוסנה לחופשה משפחתית בלגונה הכחולה בקפריסין! הזכייה בחופשה כוללת טיסות, מלון, ארוחות כשרות למהדרין, טיולים, ג'יפים, 1,500 שקלים לקניות, ועוד הפתעות…

    רוצים לזכות בחופשה משפחתית חלומית בלגונה הכחולה בקפריסין? הזדרזו! נותר שבוע בלבד להצטרפות לשלב הראשון. התקשרו לטלמסר 9025* ותוכלו לזכות בקיץ בעננים!

     



    0 תגובות