דרעי תוקף את הסנקציות הכלכליות, יהדו"ת: מה שיש היום לא ישתנה

    מוטי סבן No Comments on דרעי תוקף את הסנקציות הכלכליות, יהדו"ת: מה שיש היום לא ישתנה

    אריה דרעי מגיב על תזכיר חוק הגיוס ומבהיר נביא את כל החוק לעיונם והכרעתם של מועצת חכמי התורה, דרעי תוקף את הסקציות הפלילות, זה לא יקרה | יהדות התורה הודיעה: כי תביא את תזכיר החוק לגדולי ישראל. עוד נאמר: כי החוק לא ישנה את מה שיש היום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר שס אריה דרעי מגיב לראשונה על תזכיר חוק הגיוס שפורסם הערב (שני). לפי התזכיר, יעדי בגיוס לצה"ל ולשירות הלאומי גדלו משמעותית. סנקציות כלכליות על עולם הישיבות באם לא יעמדו ביעדים. מנגנון פיקוח הדוק אחר כל תחמיד ואברך.

    אריה דרעי בוחר לתקוף את הסנקציות הכלכליות שהציעה הוועדה ומבהיר בנוסף כי כל החפץ ללמוד יישב ללמוד. דרעי לא מדבר על יעדי הגיוס התזכיר בכללותו יוכרע ע"י מועצת חכמי התורה של ש"ס בתיאום עם שאר המועצות.

    יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים אריה דרעי הוציא הערב הודעה על התזכיר שפורסם היום: קיבלתי הערב את תזכיר חוק הגיוס שהופץ ע״י שר הבטחון. אלמד אותו היטב ואביא אותו במלואו לעיונם והכרעתם של מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה ובראשם מרן ראש הישיבה שליט״א.

    סיעת ש״ס רואה בלימוד התורה ערך עליון בעם ישראל ותעמוד בתוקף שכל לומד תורה יוכל להמשיך לשקוד על תלמודו ללא הפרעה וללא כל מגבלה.

    סיעת שס מביעה מורת רוח על הניסיון להעניש את לומדי התורה ע״י הפחתת תקציבי המוסדות. לא ניתן יד לכל פגיעה במעמדם של בני הישיבות.

     גם סיעת יהדות התורה הוציאה הודעה בתגובה לפרסום התזכיר:

    סיעת יהדות התורה תביא את המלצות והצעת חוק משרד הבטחון והצבא על מעמד תלמידי הישיבות בפני גדולי התורה סיעת יהדות התורה קיבלה הערב (יום ב') את תזכיר והצעת החוק של משרד הבטחון והצבא בענין מעמדם של תלמידי הישיבות.

    לאחר שחברי הסיעה ילמדו ויבחנו את ההמלצות והצעת החוק, ויראו במה מדובר – יביאו את הדברים במלואם בפני גדולי התורה. בכל מקרה, ברור כי הסיעה לא תתן יד ולא תסכים לפגיעה בלומדי התורה, ותעמוד על רצף לימוד התורה בנחישות ובתוקף רב, כך שלא יהיה שינוי לעומת המצב כיום, כאשר כל
    מי שחפץ בלימוד התורה יוכל לעשות זאת ללא כל הפרעה.



    0 תגובות