ח"כ סיידה תוקף את השר הנגבי: "ניתוק מוחלט מהמצב"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ סיידה תוקף את השר הנגבי: "ניתוק מוחלט מהמצב"

    השר צחי הנגבי אמר הבוקר בריאיון כי הוא "לא מתרגש מטרור העפיפונים". בתגובה תקף היום ח"כ דני סיידה את הדברים: בודאי לא שמעת את המושג ממקורות היהדות "נהמא דכיסופא", שהינו לחם הבושה, דבר שקיבלת ושלא עבדת בשבילו הוא לחם הבושה

    צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות דונמים בדרום עולים בלהבות והנזקים מגיעים לעשרות מיליונים אך השר לשיתוף פעולה אזורי וחבר הקבינט צחי הנגבי מביע אדישות. בריאיון היום (חמישי) ל"דקלסגל" בגל"צ אמר הנגבי ש"לא הייתי מתרגש יותר מדי" נוכח התופעה של טרור העפיפונים.

    כשהמראיין ירון דקל השיב לו "אבל החקלאים מתרגשים מטרור העפיפונים", השיב הנגבי: "אני לא מתרגש, הם יזכו לפיצוי. אני בטוח שזה מתסכל, אבל העפיפונים מעידים על עליבות אויבנו. הנה הם מצאו נזק חדש, גם לזה נמצא פתרון".

    חה"כ דני סיידה תוקף את השר צחי הנגבי על דבריו הבוקר שלא היה מתרגש יותר מידי ממצבם של החקלאים מול טרור העפיפונים "מגרונו נשמע ניתוק מוחלט מהמצב, כנראה שאצל הנגבי אנשי החקלאות הם לא מכלל תושבי ואזרחי ארץ ישראל, האדישות והאטימות שהוא שידר בדבריו כלפי אותו קהל שטיפח ושימר את אדמת ארץ ישראל מעידים שהוא רחוק מלגלות סימפטיה כלפי מצוקת החקלאים בפרט בתקופה זו שענף החקלאות נמצא בתקופת מאבק בתוך הבית, וכעת גם מהאויב מבחוץ.

    "אני מאוד מקווה שזו לא עמדת שאר החברים במפלגתו, אני קורא לחברי הליכוד להעיר את מר הנגבי מהתרדמת וכי עוד מעט כבר לא יהיה מה להציל. שדות וסחורות נשרפים באש, והנגבי קורא לחקלאים לא להיבהל.

    ח"כ סיידה הוסיף: "לידיעתך מר הנגבי, מוצר שעמלת עליו, חרשת, ניכשת, השקית, דישנת, קצרת, אספת, ארזת ושיווקת, ושכל גאוותך עליו יש מינימום של ציפייה והערכה מבני אנוש מלבד הפיצוי הכספי, בודאי לא שמעת את המושג ממקורות היהדות "נהמא דכיסופא", שהינו לחם הבושה, דבר שקיבלת ושלא עבדת בשבילו הוא לחם הבושה. אז אנא ממך, טפל בבני העוולה השורפים את שדותינו במקום להפוך את הפיצוי לערך בפני עצמו. אני מצפה ממך להסתכל לאותם חקלאים שהם בשר מבשרינו בעיניים, ולהתנצל על הדברים.



    0 תגובות