טרור העפיפונים: התגובה הישראלית – אירוע נטיעות

    דוד פיינגולד No Comments on טרור העפיפונים: התגובה הישראלית – אירוע נטיעות

    בתגובה לשריפות הענק בדרום הארץ האוכלות דונמים שלמים של שדות ופוגעות קשה בחקלאי הדרום, הודיעה קק"ל על כוונתה לקיים אירועי נטיעות

    שריפה • אילוסטרציה צילום: יהודה פרץ \ קק"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קק"ל מצטרפת ליוזמת תושבי עוטף עזה, בהובלת אופיר ליבשטיין מכפר עזה, ותקיים ביום שישי הקרוב למשך שבוע ימים, למעט שבת, אירועי נטיעות עצים ביישובי העוטף

    מטרת האירועים שיתקיימו ברקע התקפות הטרור של חמאס על מדינת ישראל, תושבי עוטף עזה והפגיעה האנושה בהם, בפרנסתם, בירוק ובטבע, היא לחזק את התושבים, ולהעביר מסר ישיר לאויב – "אנחנו חזקים ומאוחדים ולא נשקוט עד שתחדלו".

    במסגרת האירועים שיתקיימו החל מיום שישי הקרוב ולמשך שבוע, בישובים הסמוכים לאזורי השריפות, תספק קק"ל אלפי שתילים שיחולקו ויינטעו על ידי התושבים באירועים משותפים.

    טרור העפיפונים שהחל כמפגע מקומי, התגלה במהרה כפגיעה אנושה באזרחים תושבי האזור, בחקלאות, בפרנסה ובאתוס הציוני, מעסיק את קק"ל מאז תחילתה של התופעה לפני כחודשיים. אנשי השטח של קק"ל במרחב דרום וכבאי קק"ל, מגויסים כולם במשך החודשיים האחרונים למען מטרה אחת – מזעור הפגיעה של טרור העפיפונים באזרחי עוטף עזה, ביערות, ובשטחים החקלאיים.

    כבאי קק"ל פועלים בשטח בשיתוף פעולה מלא עם כוחות כבאות והצלה, צה״ל ומשטרת ישראל, באמצעות כבאיות שפעילות כל העת, תצפיתנים וסיירים שפרוסים בשטח המעדכנים באופן שוטף את צוותי הפעולה במטרה למנוע ולמזער את הפגיעה בשטחי ישראל.

    יו"ר קק"ל דניאל עטר שהודיע השבוע על כוונת קק"ל לתבוע את חמאס על הנזקים שנגרמו ליערות, אמר בסיורו בעוטף: "הנזק שנגרם ליערות קק"ל ולשטחים החקלאיים הוא חסר תקדים, אנחנו לא מתכוונים לוותר לחמאס, שיצטרך לשלם על מעשיו הנפשעים לא רק נגד אזרחי ישראל, אלא גם נגד הטבע והסביבה. אנו מצטרפים לתושבי עוטף עזה ויוצאים במבצע נטיעות בו יועבר מסר ברור – אנו חיים כאן מתוך עוצמה וצמיחה ואנחנו מאוחדים וחזקים מתמיד".



    0 תגובות