- רדיו קול חי - -

שרת החוץ השוודית לפלסטינים: נמשיך להילחם איתכם

שרת החוץ השוודית הגב' מרגרט וולסטרום שוב מתבטאת בצורה אנטי ישראלית ובצורה עיוורת לכל המתרחש במזרח התיכון, בביקור במשרדי נציגות הרשות הפלסטינית בשטוקוהלום אמרה שרת החוץ: "נמשיך להילחם איתכם ובשבילכם".

כמו תמיד האנטישמיות לא נרגעת היא צצה מידי פעם להזכיר לנו שהיא קיימת, במקביל חביקור ראה"מ באירופה, הגיעה שרת החוץ השוודית לפגישה עם הנציגות הפלסטינית, דבריה תמיד היו אני ישראלים, ארגון ידידי ישראל בשוודיה אף פנה אליה ואמר לה, כי דבריה מעודדים אלימות נגד ישראלים מצד הפלסטינים.

במהלך הביקור וולסטרום התחייבה "להלחם למען הפלסטינים" ובפרץ של "דאגה" אמרה "אתם יודעים עד כמה אנחנו דואגים לפלסטין, אתם יודעים שנמשיך להיות איתכם ושבילכם", אמרה וולסטרום, היא אף הוסיפה: "אנחנו נלחם על פתרון של שתי מדינות, נישאר ידידים קרובים".

הארגון השוודי "ידידות שוודיה ישראל", פרסם הודעה נגד שרת החוץ: דבריה של וולסטרום אינם עולים בקנה אחד עם המדיניות הדיפלומטית באיחוד האירופי, וכי "באמירה זו, ממשלת שוודיה תומכת בצד הפלסטיני שמקיימת מאבק חמוש להשמיד את ישראל".

דוברה של וולסטרום אמר בתגובה לאתר JTA, כי כוונתה של שרת החוץ הייתה, "להילחם לפתרון של שתי מדינות לשני עמים", וכי "ביטחונה של ישראל ושל פלסטין הוא יסוד חשוב לשוודיה".

אין פלא כי שוודיה היא למעשה המדינה היחידה המכירה ברשות הפלסטינית כמדינה.