שר הביטחון: יירטנו מאות עפיפונים

    מוטי סבן No Comments on שר הביטחון: יירטנו מאות עפיפונים

    שר הביטחון התייחס היום (שני) למצב ברצועת עזה, בדבריו הוא חשף את כמות היירוטים הגבוהה של צה"ל ובמהלך דבריו הבטיח: נסגור חשבון על כל אלה שמנסים לפגוע בנו | לגבי הגזרה הצפונית: לא נקבל שום נוכחות של איראן או של חיזבאללה בכל שטח סוריה.

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרור העפיפונים: שר הביטחון אביגדור ליברמן דיבר היום (שני) במהלך ישיבת סיעתו בכנסת, ליברמן חשף נתון מדהים על יכולות היירוט היצירתיות של צה"ל במהירות גבוהה, לדבריו מתוך כ-600 שיגורי עפיפונים כ- 400 יורטו על ידי צה"ל יש לזכור כי מדובר בעפיפון פרמטיבי שצה"ל לא ערוך להתמודד עם נשק חלש שכזה.

    המחיר הגבוהה אותם נאלצים לשלם חקלאי עוטף עזה הביא את את שר הביטחון להייחס להישג הבלתי רגיל בזמן קצר של הערכות. שר הביטחון הבטיח בדבריו כי החשבון בסוף יסגר עם כל אחד ואחד שהזיק למדינת ישראל, ברומזו כי ישראל מכילה כרגע אך החשבון נרשם והוא יפרע. בסוף דבריו התייחס לגזרה הצפונית, וחזר על הדרישה הישראלית שלא תהיה שום נוכחות בסוריה לא של איראן ולא של חמאס.

    דברי שר הביטחון היום: קודם כל צריך להיות ברור שאנחנו לא מוכנים לקבל את שגרת העפיפונים, לא מהומות על הגדר, לא ניסיונות לפרוץ את הגדר ולגרום נזקים לעבודות או לשטח ריבוני ישראלי. לכן אנחנו נפעל בהתאם, אני רק רוצה להדגיש שאנחנו נפעל בהתאם לאינטרס הישראלי, בזמן ובעיתוי הנוח לנו, מתי שאנחנו נחליט אבל בכל אופן אני לא נוהג להשאיר חשבון פתוח ואנחנו נסגור את כל החשבונות עם החמאס, עם הג'יהאד האסלאמי ועם יתר המחבלים שפועלים כנגדנו משטח רצועת עזה. עד היום אגב שוגרו כ-600 עפיפונים, 400 מהם אנחנו הצלחנו ליירט באמצעות הטכנולוגיה, כ-200 הגיעו לשטחנו וגרמו ל-198 שריפות ונשרפו כ-9,000 דונם של גידולים חקלאיים ויער.

    "לגבי הצפון כמובן עמדתנו מאוד ברורה, אנחנו רוצים הסדר חד וברור שלא איראנים ולא חיזבאללה נוכחים על אדמת סוריה, וכל השאר ממש לא ענייננו.



    0 תגובות