חטיפת הנשק מהחייל: בשביל לכסות את חובות החתונה

    מוטי סבן No Comments on חטיפת הנשק מהחייל: בשביל לכסות את חובות החתונה

    הותר לפרסום : במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל בשיתוף כוחות מיוחדים של מג"ב, נעצרו במהלך היממה העוקבת חמישה אזרחים ישראלים מהפזורה הבדואית, מהחקירה עולה: השוד בוצע בכדי לממן את חובות החתונה.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כזכור ביום 27.5.2018 בשעות הערב, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות תקיפת חייל צה"ל בצומת בית קמה וחטיפת נשקו האישי תוך איומי אקדח ותקיפה פיזית.

    אלה שהכנופיה לא ציפתה שהמשטרה והש"כ יעלט על עקבותיהם במהירות ואכן התקדמות מהירה בחקירה הובילה לקשירת שלושה מהחשודים, 2 בגירים בני 22 ו– 18 וקטין בן 17, למעורבות במקרה, להסגרת האקדח כן להסגרת הנשק שנחטף מהחייל.

    עפ"י החשד חברו השלושה יחדיו בכדי לחטוף נשק מחייל וזאת כשהמניע הוא פלילי.

    הבגיר בן ה 22 לקח רכב ללא רשות מאחיו, נסע עימו לאיו"ש והצטייד בלוחיות רישוי אחרות. אז הגיע חזרה לאזור הפזורה, החליף את לוחיות הרישוי ויחד עמו ברכב אחיו הקטין ואדם נוסף ממשפחתו.

    השלושה חיפשו חייל כמטרה נוחה לחטיפת נשק, משאיתרו חייל בעודו צועד באזור בית קמה, הגיחו לעברו מתוך רכבם ובתום מאבק אלים חטפו ממנו את נשקו תוך שהם חובלים בו ומאיימים באקדח.

    כאמור, עם קבלת האירוע, כוחות גדולים של משטרה החלו בסריקות בהן התגלה רכב הפוך אשר נקשר לאירוע, וסופו במעצר החשודים.

    עם תם מלאכת החקירה ביחידה מרכזית של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, הוארך מעצרם פעם נוספת ועד ה 6.6, תוך כוונת התביעה להגיש כנגד המעורבים כתב אישום בגין המיוחס להם.

    מהחקירה של הצעירים עולה כי החשוד המרכזי (22) התכוון למכור את הנשק בשביל לכסות את החובות שהצטברו לו מחתונתו, הרקע כאמור הוא פלילי.

    WhatsApp Image 2018-06-03 at 16.42.21



    0 תגובות