ליברמן החליט: גל"צ עוברת דירה

    איתי גדסי No Comments on ליברמן החליט: גל"צ עוברת דירה

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן הכריע: גלי צה"ל תעבור לירושלים, למתחם בית החייל החדש בכניסה לעיר | בתוך שלושה חודשים תחל גלי צה"ל לשדר את מהדורות החדשות מאולפניה בבירה

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון ליברמן החליט להעתיק את תחנת גלי צה"ל מהבניין הוותיק ביפו לבניין חדש ומודרני, שיקים משרד הביטחון במתחם בית החייל החדש בכניסה לירושלים. בחודשים האחרונים, בהנחיית שר הביטחון, קיימו משרד הביטחון, אכ"א בצה"ל וגלי צה"ל, יחד עם עיריית ירושלים, עבודת מטה רחבה, שבחנה חלופות שונות להעתקת שידורי התחנה הצבאית לירושלים. עבודת המטה נעשתה בשיתוף עובדי התחנה וארגון אזרחים עובדי צה"ל.

    על-פי החלופה הנבחרת, אותה אישר השר ליברמן, בית גלי צה"ל החדש יוקם במתחם בית החייל המתחדש בירושלים, שישנה את פניו ויהפוך לקריה ביטחונית, שבה יוקמו גם לשכת הגיוס החדשה, בית לחיילים בודדים ועוד. בית גלי צה"ל החדש יתפרס על שטח של כ-2,500 מ"ר. בבניין יוקמו אולפני רדיו מתקדמים לשתי התחנות, גלי צה"ל וגלגלצ- וכן למערך השידור הדיגיטלי.

    תכנון והקמת מבנה התחנה החדש יארכו כ-3 שנים. עד להשלמת הפרויקט סיכמו שר הביטחון ומפקד התחנה, שמעון אלקבץ, כי בתוך כשלושה חודשים, תחל גלי צה"ל לשדר את מהדורות החדשות שלה מאולפניה הקיימים בירושלים, שיעברו התאמה לשידורי חדשות.

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר: "עם כניסתי לתפקיד שר הביטחון, החלטתי שגלי צה"ל, כתחנת השידור הציבורי המובילה בישראל, חייבת לשדר מירושלים בירתנו. היום אני שמח לבשר שהרכבת הזאת יצאה לדרך. עד להקמת מבנה הקבע של התחנה בתוך כ-3 שנים, מהדורות החדשות והתוכניות יעברו בהדרגה לאולפנים הקיימים. נמשיך לחזק את ירושלים בכל דרך."

    מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ אמר: "מקומו הטבעי של השידור הציבורי הוא בבירת ישראל. בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ משרתים חיילים וחיילות מכל רחבי הארץ, המשקפים את פניה של מדינת ישראל על כל גווניה. נמשיך להיות הבית של החיילים".



    0 תגובות