עפיפוני התבערה: ח"כ פרץ "למצוא פתרון טכנולוגי"

    איתי גדסי 1 Comment on עפיפוני התבערה: ח"כ פרץ "למצוא פתרון טכנולוגי"

    חבר הכנסת עמיר פרץ (העבודה) אומר בתגובה לטרור העפיפונים: "הממשלה צריכה להעמיד את כל האמצעים כדי למצוא פתרון טכנולוגי לאיום זה, ולהעביר מסר לחמאס כי ישלם מחיר יקר אם לא ימנע תופעה זו שהולכת ומתרחבת"

    עמיר פרץ צילום: פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת עמיר פרץ התייחס לגל ההצתות כתוצאה מעפיפוני התבערה שהוטסו מרצועת עזה ואמר: "אסור להתייחס בקלות ראש ולהשלים עם טרור העפיפונים מעזה. גם כאשר הנזקים הם ברכוש, מדובר במפעל חיים של חקלאים רבים שנאבקים כל השנים שלא להיכנע לפחד ולסיכונים וממשיכים לעבד את אדמותיהם".

    לדבריו: "על רשויות מס הרכוש לפעול במהירות ולשלם את הפיצויים על כל הנזקים שנגרמו".

    עוד אמר פרץ: "הממשלה צריכה להעמיד את כל האמצעים כדי למצוא פתרון טכנולוגי לאיום זה, ולהעביר מסר לחמאס כי ישלם מחיר יקר אם לא ימנע תופעה זו שהולכת ומתרחבת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ח"כ פרץ: אתה מבין כמה מגוחכת ההצעה שלך? גם להשתמש בטילים של כיפת ברזל כשכול אחד עולה עשרות אלפי דולרים (בין 40-100 אלף לפי מה שמפורסם) נגד פצצת מרגמה או טיל קאסם שעולה כמה מאות דולרים לכל היותר זה אבסורד שהעם בישראל איכשהו לא חושב להתייחס אליו. כעת החבר הנערץ, פרץ, שמקבל את הקרדיט לפיתוח כיפת ברזל, רוצה לבנות מערכת של מיליארדים נגד… עפיפונים? מי פה העפיפון? הפתרון להוריד את ראשי הנחש מעבר לגבול