הפרסומאי כתב: "חייב את עזרתכם; מפעל חיי נשרף"

    מוטי סבן No Comments on הפרסומאי כתב: "חייב את עזרתכם; מפעל חיי נשרף"

    ירוחם אסטרייכר, מי שהקים את בית הכנסת "בית אברהם" שעלה בלהבות השבוע בבית שמש, כותב: "אני אשקיע את כל מה שאני יכול, אבל זקוק לעזרתכם"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול בשעת צהריים אירעה שריפת חורש גדולה באזור רמת בת שמש א'. כתוצאה מכך, בית הכנסת "בית אברהם" הסמוך עלה בלהבות ובחסדי שמיים הצליחו לחלץ את ספר התורה בדקה האחרונה.

    הצער הגדול שפקד את תושבי השכונה והאזור על שריפת בית מקדש מעט, גדול וכואב וכעת, מבקשים בקהילה, לחדש את בנית בית הכנסת ולהשיב את בית הכנסת לתפארתו.

    גבאי בית הכנסת ומי שהיה ממקימיו, הפרסומאי ירוחם אסטרייכר, פרסם מכתב ובו גולל את קורותיו של המקום ששאב אליו יהודים רבים לתפילה וללימוד.

    "חברים יקרים 'אני זקוק לכם'" כתב אסטרייכר במכתב שהופץ ברשת. "אתמול נשרף מפעל חיי, המקום שהיה לי בית ראשון במשך 15 השנים האחרונות".

    בהשמך מספר אסטרייכר: "כל חיי סבבו סביב פעילות הקהילה ואתמול ראיתי את המפעל חיים שלי עולה בלהבות. כאן אני זקוק לעזרתכם".

    "אני יכול להשקיע את כולי בזמן, באנרגיה ובכל מני משאבים, כדי להרים בית לתורה, לתפילה ולעבודת השם, אבל בסוף אני צריך לממן את זה וזה ענק עלי".

    "לצורך כך אני יוצא במסע של חיי לגיוס תרומות להרים את בית אברהם מחדש" אמר.

    "הכי חשוב זה השעות הראשונות, ככל שבתחילת הדרך יש יותר תרומות, הקמפיין משדר הצלחה ואנשים נרתמים. אז בבקשה בבקשה, כל אחד מה שיכול לתרום אפילו משהו, לשתף כמה שאפשר לחברים ומכרים ואני בינתיים כבר עסוק עם אנשי המקצוע מקווה לקבל את עזרתכם".

    "בעזרתכם, נבנה שוב את בית אברהם אחרי שנשרף. את ספרי התורה הצלנו בנס, אבל את בית הכנסת כבר לא יכולנו להציל… כעת עלינו לבנות הכל מחדש" כתב.

    לצורך איסוף הכספים נפתח דף מיוחד באתר גיוס המונים. הקליקו כאן.

    WhatsApp Image 2018-05-23 at 16.50.42 WhatsApp Image 2018-05-23 at 16.50.43



    0 תגובות