התרגילים החלו? צפון קוראיה מאיימת לבטל את הפגישה עם טראמפ

    מוטי סבן No Comments on התרגילים החלו? צפון קוראיה מאיימת לבטל את הפגישה עם טראמפ

    הצפון קוריאנים הציבו אולטימטום לדרום: בטלו את התמרון עם ארה"ב או שנבטל את מפגש הפסגה עם טראמפ | ייתכן וכמחווה של רצון טוב יבוטלו התמרונים | החשש: האם צפון קוריאה רוצה לפרוש מן המסלול שעלתה עליו?

    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום שיגרה צפון קוריאה מסר חד משמעי לדרום קוריאה: אם תוציאו לפועל את התרגיל הצבאי עם ארה"ב אל הפועל המפגש פסגה עם דונלד טראמפ בסכנה! וכבר מחר ביטלה צפון קוריאה פגישה חשובה שהייתה אמורה להתקיים עם דרום קוריאה בדרגים הגבוהים, פגישת המשך על הגעה להסדרים מדיניים עם צפון קוריאה.

    ייתכן וארה"ב ודרום קוריאה יבטלו את התמרונים הצבאיים כאות של רצון טוב לצפון קוריאנים. כזכור בחודש הבא אמורה לצאת אל הפועל מפגש הפסגה עם דונלד טראמפ והדיקטטור קים ג'ונג און, שמטרת הפגישה להגיע לפירוקה של צפון קוריאה מנשק גרעיני מהלך שקים כבר הביע הסכמה להוציאו אל הפועל.

    בשבוע שעבר צפון קוריאה הזמינה כלי תקשורת לסיקור פירוק האתר לניסויים גרעיניים להראות על רצינות כוונותיה. יש החוששים מסדרת תרגילים שעושים הצפון קוריאנים לעולם שכוונתם מההתחלה לא לוותר על הנשק הגרעיני וזאת בגלל המהירות בה הסכימו לוותר על הנשק, ארה"ב דרשה מצפון קוריאה בשבוע שעבר שראשי הנפץ הגרעיניים שלה יועברו לצרפת ושם יפורקו. נקווה שקים לא קיבל רגליים קרות ומתחיל להתחרט על התהליך שהוא יזם.



    0 תגובות