- רדיו קול חי - -

נתניהו: "מציע לטורקיה לא להטיף מוסר"

לאחר שבאנקרה, תקף נשיא טורקיה ארדואן, את ישראל בעקבות האירועים האלימים אתמול בגדר המערכת בהם חוסלו כ-60 מחבלים ולהחזיר את השגריר, תוקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את דברי ארדואן ואומר: "מציע לא להטיף מוסר".

לדברי נתניהו: "ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח. אני מציע לו לא להטיף לנו מוסר".

בתוך כך, שר התיירות יריב לוין קיבל את פניו של נשיא גואטמלה, ג׳ימי מוראלס, עם הגעתו לישראל לאירועי העברת השגרירות לירושלים.

יחד עם הנשיא מוראלס מבקרים בישראל שרת החוץ ושר ההגנה של גואטמלה, וכן משלחת בכירים מהמדינה. זוהי פגישתם השלישית של השר לוין ושל הנשיא. השר לוין בירך את הנשיא עם הגעתו והודה לו על העברת השגרירות לבירה. עוד אמר לו לוין, כי כמו בראשית ימי המדינה, גם היום גואטמלה, חברת אמת של ישראל, היא השניה אחרי ארה״ב שמעבירה את השגרירות לירושלים.

השר לוין אמר: "רק אתמול התרגשנו בטקס העברת השגרירות האמריקאית לירושלים, ומחר נמשיך ברצף האירועים ונחגוג את העברת שגרירות גואטמלה לבירה. זוהי הוכחה נוספת שכאשר אנו עומדים על זכויותינו בכל רחבי הארץ, ובוודאי בירושלים, בסופו של דבר האמת מנצחת, וגם בעולם הולכים ומתרבים המכירים בזכויותינו אלה".