דנון למועצת הביטחון: "גנו את חמאס"; ארה"ב סיכלה לישראל

    שלמה ריזל No Comments on דנון למועצת הביטחון: "גנו את חמאס"; ארה"ב סיכלה לישראל

    השגריר דנון לקראת כינוס מועצת הביטחון: "גנו את החמאס על פשעי מלחמה, כל אזרח שנפגע בגבול הוא קורבן של החמאס" | טורקיה ודרום אפריקה החזירו את שגריריהם מישראל | באו"ם ניסו להעביר הודעת גינוי על ישראל אך נכשלו

    דני דנון צילום: UN Photo / Manuel Elias
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, קרא לחברות מועצת הביטחון של האו"ם, לגנות את ארגון החמאס, לקראת כינוס החירום של המועצה. "עליכן לגנות את החמאס על פשעי המלחמה שהוא מבצע", אמר והוסיף, "לא רק שהוא שולח עשרות אלפי מוסתים לפרוץ את הגבול ולפגוע באזרחים ישראליים, הוא מסכן במכוון אזרחים פלסטיניים. טבח אזרחים ישראליים או מוות של תושבי עזה- כל אחת מאלו היא תוצאה רצויה עבור החמאס".

    לדברי דנון: "כל אזרח שנפגע בגבול הוא קורבן של פשעי המלחמה של החמאס, כל הרוג הוא כתוצאה מפעילות הטרור של חמאס ובאחריותו הבלעדית".

    אתמול, הוציאו טורקיה ודרום אפריקה הודעות גינוי לישראל על הפעילות מול המתפרעים בגבול עזה הורו לשגריריהם לחזור למדינה להתייעצות. לעומתן, בבית הלבן הוציאו הודעה כי "חמאס אחראי להרג וכי לישראל יש זכות להגן על עצמה".

    בתוך כך, ניסיון שנעשה באו"ם להעביר גינוי במועצת הביטחון של האו"ם על ישראל, נדחה הודות לפעילות נמרצת של ארה"ב ושגרירתה באו"ם, ניקי היילי.



    0 תגובות