איך לשמור על שיער בריא

    עפר גדנקן No Comments on איך לשמור על שיער בריא
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשירת שיער מאסיבית עלולה להיגרם מסיבות רבות: דיאטות לא מאוזנות, תופעות לוואי של תרופות שעלולות לפגוע בספיגת רכיבים מהמזון, כתוצאה ממחלה או מצב קיצוני שבו היה נתון הגוף, לאחר מצבי מתח מתמשכים, מחלות שונות כגון: לופוס, סוכרת, אנמיה ופעילות לקויה של בלוטת התריס.

    עודף שמפו עלול להוציא את הלחות מהשיער שימוש בשמפו עדין מתאים לחפיפה יומיומית. השתמשו במים פושרים, בשמפו עדין ובמרככים כדי לשמור על לחות השיער. את המרככים חשוב לא לשים על הקרקפת אלא רק על השיער. אפשר לשמור על השיער מפני פגעי מזג האוויר על ידי חבישת כובע . חשיפה לשמש ולקרינה פוגעת בשיער.

    טיפים נוספים לשמירה על בריאות השיער:
    • מומלץ לייבש את השיער על ידי עטיפתו במגבת – לא לנגב תוך שפשוף!
    • עדיף לסרק את השיער על פני הברשה
    • כדאי לגזור קצוות מפוצלים
    • רצוי לשטוף היטב את השיער בעת החפיפה
    • חובה לשטוף את השיער היטב לאחר ביקור בבריכה וחשוב להרטיב את השיער לפני הכניסה לבריכה כדי להפחית את ספיגת הכלור. כאשר השיער רווי הוא סופג פחות ממי הבריכה.
    • לעסות את הקרקפת היטב בעת החפיפה על מנת להגביר את הסירקולציה
    הוסיפו לתפריט אומגה שלוש, וכן רוטס המכיל ויטמינים ומינרליים המותאמים לבריאות השיער.
    האם חפיפת ראש לעיתים תכופות גורמת לנשירת שיער?
    לא, חפיפה יומיומית מומלצת, במיוחד לבעלי שיער שומני. לבעלי שיער יבש מומלץ לחפוף לפחות פעמיים בשבוע. יש לחפוף את הראש בעדינות, להימנע מקרצוף ומסירוק אלים העלולים לגרום לתלישת שיער.
    שיער בריא מתחיל בראש ובראשונה בתזונה. תפריט עשיר במזונות המספקים לשיער את הרכיבים הדרושים, במידת צורך להוסיף תוסף תזונה ייעודי לשיער,אשר יעזור בהזנת השיער.
    האם שמפו או מרכך שיער יכולים להשפיע על נשירת שיער?

    לא, אין כל השפעה של שמפו או מרכך על נשירת שיער, הם אינם יכולים לחדור לעור ולהשפיע על הזקיק. השערה נושרת מהשורש ולא מפני שטח הקרקפת, ואילו שמפו פועל רק לניקוי השיער ועור הקרקפת.



    0 תגובות