שבועות של חיסכון

    עפר גדנקן No Comments on שבועות של חיסכון
    21:21
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on ליל שימורים: משפחה חולצה בנס מדירה בוערת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אך שככו הדי מבצעי ל"ג בעומר ובסניפי רשת 'שוק מהדרין' ברחבי הארץ ניכרת תכונה רבה לקראת מבצעים חדשים והפעם לכבוד חג השבועות. כרשת ששמה לעצמה מטרה ברורה והיא טובת הצרכן החרדי, עושה רשת 'שוק מהדרין' הכל על מנת להקל את עומס וכובד סל הקניות שמכפיל ומשלש את עצמו בערבי חגים.

    רשת 'שוק מהדרין' מתאימה את המבצעים לכלל לקוחותיה ושמה דגש משמעותי על מוצרי בסיס ומוצרים ייעודיים לכל חג וחג. כך לדוגמה עם התקרב חג השבועות אשר מתאפיין במאכלי חלב רבים, הרשת תספק לכם מוצרים שתצטרכו בוודאות, ובמחירים מוזלים ונוחים. מגיע לכם ליהנות מהחג וכן מחווית הקניה המקדימה את ההכנות.

    בנוסף תמצאו מבצעים נוספים על מוצרי עופות, דגים ויין. לדוגמה: ירכיים עוף קפוא/טרי מחפוד רק ב- 24.90 ₪ לק"ג. פילה סלמון קפוא בלדי רק ב- 59.90 ₪ לק"ג. יינות Private Collection 750 מ"ל *כולל פיקדון, רק 29.90 ₪ ליחידה.

    בנוסף: בכל קניה מעל 300 ₪ (לא כולל המוצרים המשתתפים במבצע), תוכלו לבחור מוצר אחד ב-10 ₪ בלבד מהמוצרים המשתתפים במבצע כגון: גלידת ריאו 3.35 ליטר, יין כריזמה 750 מ"ל יקבי ארזה *כולל פיקדון, פתיבר 1.75 ק"ג אסם. ועוד.

    רשת 'שוק מהדרין' מקפידה ללכת יד ביד עם לקוחותיה, ומחכה לכולם עם שירות בלתי מתפשר, חווית קניה מרבית ומבצעים רבים ומשתלמים בהתאמה מדויקת לסל הקניות של המשפחה החרדית.



    0 תגובות