הבידוד המדיני 2.0: "אנחנו עשויים למצוא עצמנו מבודדים עם ארה"ב"

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on הבידוד המדיני 2.0: "אנחנו עשויים למצוא עצמנו מבודדים עם ארה"ב"

    אלוף במיל' עמוס גלעד התבטא היום באשר לפרישת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מהסכם הגרעין: "אנחנו עשויים למצוא את עצמנו מבודדים ביחד עם ארה"ב אל מול האיראנים"

    צילום: Yossi Zamir/Flash 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנראה כי הדיבורים אודות הבידוד המדיני על ישראל, הפכו פחות רלוונטיים, מוצא היום אלוף במיל' עמוס גלעד, ראש המכון למדיניות ואסטרטגיה (IPS), גרסה חדשה לבידוד מדיני.

    בנאום שנשא היום (רביעי) בכנס הרצליה ה-18 שנערך בבינתחומי, אמר על נאום נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ: "כמובן שזה מאוד מרגש לשמוע נאום כזה על ישראל על ירושלים על איראן הם נחושים להשמיד את ישראל הם רוכשים רקטות הם מייצרים טילים ואיראנים לא מתרשמים מהצעות וכאשר ארה"ב פעלה בהטלת סנקציות ופתאום הנשיא אובמה החליט שהוא רוצה לחתום על ההסכם הנוראי הזה".

    לדבריו: "הנשיא טראמפ לא מצליח לרתום את כל העולם לסנקציות באיראן ולכן ארה"ב מבודדת שנית אם הוא מפר את ההסכם שהאיראנים לא הפרו יש פה שאלה לגבי הסכמים באופן כללי. אני חושב שהאיראנים ימלאו את ההסכם בהמשך כדי להוכיח לרוסיה ולשאר העולם שהם מקיימים הסכמים. בהמשך אנחנו עשויים למצוא את עצמנו מבודדים ביחד עם ארה"ב אל מול האיראנים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא ברור למה האיש הזה מנדב עצות בחינם עבור האיראנים ובנוסף מנפיק נבואות שיכולות להגשים את עצמם חלילה!
      קצת פחות ברברת ופחות צריכה של תשומת לב אישית ממש לא יזיק לאיש זה ולעוד כמה כאלה שנשמעים לאחרונה
      מילא אם היו טוענים את דבריהם בערוצים דיסקרטיים לפני שהתקבלה ההחלטה היה אפשר להאמין בכנות כוונותיהם הטובות, אבל כך לאחר שכבר יצאה ההחלטה של הנשיא האמריקני, למה בדיוק מועיל הדברים האלה?

    2. 1

      עדיף לנו להיות מבודדים עכשיו מאשר לא ניהיה הוא חולה נפש איזה צבא מחזיק כאלה חיילים ועוד בכאלה עמדות שיתנו לו עוד היום פטור ממילואים מסכנים החיילים